iesjjj schreef:suusiej wat gaaf:D ik ga het proberen!!thanx:D!!!
You're Welcome..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
iesjjj schreef:suusiej wat gaaf:D ik ga het proberen!!thanx:D!!!
iesjjj schreef:yvonniej. wie zegt dat ik dat doe? ik vergelijk haflingers met mijn eigen, en geef mijn mening en de taxatie die IK ervoor zou geven, dus ik weet niet waar je moeilijk over doet???
en misschien vind pubelia ouderwetse types mooi, ik dus niet en daarom taxeer ik op MIJN manier, zoals iedereen dit doet!
iesjjj schreef:pubelia: omdat je paardje al 12 is, het oudere type is en niet gestart is(als ik het goed heb gelezen) daarom is het een recreatie paard en is het 1000 euro eigenlijk nog niet eens waard,,,.. aangezien je mijn wempire afstamming(sporthaflinger dus) op 1250 taxeert is 1000 euro al erg veel voor jou paardje...
iesjjj schreef:zeg yvonniej, als jij hier bent om mensen dwars te liggen. please ga dan wat van je leven maken!! en ga je niet zo ontzettend lopen aanstellen! damn!
BeLoVeD schreef:@ Iesjjj: (sorry ga ff ontopic) lees ik nou dat dat beestje van jou al op z'n 2e ingereden is?
In dat geval zou ik niet meer dan € 750,- voor je halfinger geven.
BeLoVeD schreef:Whisper: € 1700,- Grote maat, aardige bouw, leuke leeftijd..maar nog geen wedstrijdervaring.