Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PeerAppel schreef:Leuk Noa! Wel jammer dat je ouders het zo snel zat zijn.
Ben je weer terug van vakantie trouwens?We misten je al in de WhatsApp groep. TypeTopia,
Mijn broertje heeft daar ook 1 jaar ofzo over gedaan. Hij heeft ook mijn Pica methode gedaan, maar dat werkte voor geen meter. Bij mij wel, maar ik kon al blind typen (mezelf aangeleerd) en werd onwijs pissig dat ik zo'n typecursus moest doen dus ik heb hem als een dolle afgewerkt.
Even een uitgebreid verslag van het rijden gister.
Was echt perfect! We begonnen in de binnenbak omdat er een lesser was die graag buiten wilde lessen en het is toch fijner als je dan wat ruimte hebt. Het ging prima want opeens had ik het middendraf knopje gevonden en dat is toch wel fijn voor als je een B proefje wilt doen.Net 2 minuten voordat de eigenaresse kwam vragen of ik nu buiten wilde werd Peggy opeens onwijs nageeflijk in stap (was even gaan stappen) en zo stapte ze ook naar buiten, langs alle trailers, een paard en allemaal mensen. Voelde wel goed om ze even te imponeren hoe ik als uk op zo'n groot paard haar toch even goed aan het lopen heb. De show was toen nog niet afgelopen want uiteraard kunnen we dat ook in draf en galop en daarnaast hebben Peg en ik ook samen even onze mooie gebroken lijnen, voltes en middendraf laten zien.
![]()
Toen iedereen lekker weg was nog even geweken. Had dat nog niet gedaan omdat het doorzitten nog zo lastig was. Maar ze snapt zo snel hoe ik dat vraag he.![]()
Hier nog even foto's van Peggy!
[ Afbeelding ]
Top![]()
Ezeltje
[ Afbeelding ]
Ik eet nu even en dan spam ik wat Abby foto's die ik afgelopen week nog gekregen heb. Om het toch nog een beetje blond te houden.