ik pas nooit standaard laarzen oid.. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik pas nooit standaard laarzen oid..
Jullie begrijpen: Voor mij geen kinderen!
nu moet ik me nog gaan haasten zometeen

Lous schreef:Heb vroeger ook zo'n koopverslaving gehad met dekjes en halsters in alle mogelijke kleuren. Nu alweer wat jaren afgekickt
Heb het geld ook hard nodig voor mijn westernspul, ben alles wat ik niet meer gebruik of niet meer nodig heb al aan het verkopen.
Wat een heerlijk beeld Sita, daar zou ik ook helemaal trots op zijn.

Yvank_ schreef:Sita_ schreef:Gelukkig is mijn ruin kleurenblind..![]()
Ik heb echt alle kleuren vd regenboog voor mn paarden..
Ik doe btw ook mee in Ambt Delden Suus.. Met Willy en ik denk zomaar dat we Pronkdame ook meenemen..
Leuk! ik ben ook van de partij! B dressuur officieel springen en behendigheid.

Yvank_ schreef:Vriendlief wou graag met me mee tja dan gaan we maar hehij.weigert alleen om.voor te lezen

Amanda schreef:Brede kuiten zijn lastig. Ik ben 1.63 hoog, dus heb hetzelfde probleem
Heb mijn Lipica's 3 jaar geleden laten maken en het volgende paar wordt ook weer lipica. Ideaal. Op maat en voor een betaalbare prijs
Siersma: deze zijn 222,50. Volledig op maat gemaakt.
Sita: Ja, ik vind die kleur ook echt zooooo mooi! En past ook mooi bij onze wedstrijdoutfit (zwart creme). Vind ik
En ja, waarschijnlijk gaat het lukken
Ik heb mijn ouders gevraagd of ze in september nog 2 weken met vakantie gaan en of ze niet naar het Drents-Friesche Woud wilden. Nu hebben ze een leuk huisje gevonden waar ik kan slapen. Jim gaat waarschijnlijk op RCA staan. Huisje hoef ik niet te betalen, dus mijn kosten zijn alleen die van vervoer en Jim.
Is nog wel veel, maar beter dan alle kosten
En het fijne is dat mijn ouders met mij meerijden of er achteraan. Dat is ook wel een veilig gevoel voor zo'n eind rijden
Klasien: volgend jaar september pas