Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kinel schreef:@sandrina: nou die heeft je met dat tuig ook behoorlijk bij de neus gehad. balen zeg.waarom kijk je niet eens op de site van agradi. heb ik toen tuigje voor onze shet gekocht. goeie service en goeie kwaliteit voor redelijk prijs.
hier nu sneeuw. het houdt niettt op die rotzooi. wordt er echt humeurig van.![]()
en zaterdag naar indoor brabant dus ik ga als het allemaal goed gaat een hele leuke tijd tegemoet 
Mloulou schreef:Als het gesneeuwd heeft kan ik niet rijden want Fralla heeft hoefijzers zonder speciaal sneeuwbeslag. Als het alleen gevroren heeft, hangt het van de 'vlakheid' af of ik kan rijden. Misschien kan je de staleigenaar vragen om de bak glad te trekken als er koud weer op komst is?
Of je moet kijken of er in de buurt een binnenbak is waar je mag rijden. Kan je gelijk met de trailer oefenen
mijn vader huurt liever een trailer maar om nou elke keer een trailer te huren is ook zo wat.... dankje voor je reactie
!
. hoop woensdagmorgen weer even rondje te kunnen maken. als het maar droog is. kinel schreef:@sandrina: ze kan het dus wel. het blijven aparte wezens die haflingers. zal wel even gevloekt hebben toen je ernaast lag denk ik. bril cq neus niet kapot?
. had ook niet anders verwacht met de weersberichten die ik gisteren las. het was eerst regen wat er viel en dit is overgegaan in natte sneeuw. en dat doet het dus al de hele morgen. en ik denk ook groot deel van de middag. dus vanmiddag lekker met lieke wat doen als die niet gaat spelen.
echt al heel lang niet hier gekeken! maar goed het gaat best goed, we zijn lekker aan het door trainen en het gaat op zich best vooruit
we zijn hard aan het trainen voor 6 en 20 april, want dan hebben we weer 2 onderlinge wedstrijden
vandaag weer sinds een hele tijd gesprongen, het ging heel goed, ben tot de 90 cm gegaan, en toen maar uitgesprongen
morgen even rustig dressuren denk ik!!