Yvank_ wat onwijs leuk voor je!!! Ben nu al nieuwsgierig naar de foto's die zullen gaan volgen in 2012
Silkaay
Geplaatst: 30-12-11 23:57
Nog twee foto's van vandaag Al de rest staat in het topic! OS
Chasey
Geplaatst: 31-12-11 00:15
Maestroox, wat een stoere deken Wendy, dat is zeker een mooie foto! Kayleigh, wat een stoere haf heb je toch. Zo'n lekkere tank. EllaRose, HAha Kenzo kan wel racen! Stenzotje, Wat een gaaf hoofd heeft ie toch! Silkaay, Haha grappige blik hoor. FleurStyn, De é-vinger haha, herkenbaar Leuk hartje op de kont. _Bitje_ Ookal is het een oude foto, het is wel een nmooie foto. CoronaLime, wat een leuk setje zeg! Staat hem erg goed! Stravotopper, wat een lekkere teddybeer. Lauraenabe, Gaaf dat hij zo goed met een neckrope te rijden is. Silkaay, Famke nog een keer, leuk hoofdje zit er op. Sodeletuut, Alvaro's oog ziet er lief uit. _bitje_ stoere actie foto! Lauraenabe, gave VD foto hoor! Dat doet ie echt goed! MArlis, Jammer dat het zadel niet paste. En hoe komt het dat ze bokt en stijgert? Mijnluxor, Wat een scoole deken! Maar ben wel benieuwd hoe lang die zo'n mooie kleur houdt haha. Horsii, ah dat is de bok wat ze nu doet? Mmm... niet leuk! Nathalie, zo das ook een bok zeg! Lisanne, jammer dat je foto zo wazig is, maar toch is de tweede erg leuk! Rianne, mag mijn haf wat voorpluk van die van jou?! Hihi. Gaaf! JastieHorse, Wat een leuk hoofdstel. Lekker aan de wandel geweest? CoronaLime, In een t-shirt!? Haha dan was je zeker hard aan het werk en lekker warm. Wat een leuk zetje zo! Rianne, leuke kaart! CoronaLime, ah je had het dus niet koud gehad Bitje, wat een leuke foto. Beau kijkt altijd vrolijk of niet? Yvank, Mooi! Heb je ook foto's van nu? Famke, Ik zal zo ff je topic bekijken. Eerst ff een foto van James posten.
edit: ff een foto van James erbij. Zo ga ik de laatste tijd naar buiten. Zonder zadel en goed zichbaar. Heerlijk met James buitenritjes maken. Ook vandaag. Ookal werd er veel geknald en dichtbij carbid geschoten, James was er niet echt van onder de indruk. Wel wat kijkerig. Maar dat was ook alles. Braaf peerd.
De laatste tijd wel. Gewoon lekker naar buiten met het bbp. Ik rijd op het moment niet intensief. Nog steeds geen fatsoenlijk zadel. Maar red mij ook prima met het bbp. Misschien heb ik staks niet eens meer een zadel nodig
Yvanka leuke haf zeg! Luxe dame Chasey ik ben idd lekker met Marit wezen wandelen Leuk hoe jij met James om gaat!
Chasey
Geplaatst: 31-12-11 02:23
Ik heb James bijna 1 jaar!! Heb hem sinds 08-01-2011. En we zijn echt sterk naar elkaar gegroeid in 1 jaar tijd. We zijn goed op elkaar ingesteld en we kennen elkaar al heel goed! We doen van alles samen! James en ik springen, crossen, maken buitenritten, zwemmen, beetje vd, gewoon lol hebben. En ook gewoon zonder zadel lekker met zijn tweetjes zonder zorgen naar buiten. En we springen zelfs zonder tuig! Ook zonder hoofdstel of wat dan ook. En dat alles zonder naar een les te gaan. Helaas zit dat er ff niet in voor ons. Dat wil ik nog wel hoor We hebben in het begin ook heus wel onze nodige onenigheden gehad Maar daardoor weten we wel wat we aan elkaar hebben!
Klein filmpje van vandaag, nou ja gisteren eigenlijk. Want het is nu nacht Dit is met muziek. Ik heb ook nog een tweede filmpje. Zonder muziek en dan hoor je gewoon wat er gezegd wordt. Ook wel leuk om te zien, want dan kun je zien hoe goed James eigenlijk luistert. En dat hij best enthousiast is. Het is een heel ander paard dan een jaar geleden. Denk dat ik nog wel een filmpje ga maken van toen en nu. Wat een verschil zeg. Nouja, genoeg gepraat. Hier is het filmpje van 30-12-2011. Gisteren dus
Dit is de langere versie. Hij is nu net klaar met uploaden en moet nog even verwerkt worden. Ik denk dat hij over een paar uur wel zichtbaar is.
_Bitje_
Geplaatst: 31-12-11 02:37
WAAAH i am in love
Welbekende pretface van Beau
Zoo blij met de fotos
Chasey
Geplaatst: 31-12-11 11:35
Die eerste is mooi voor aan de muur Wat een blijhoofd hihi. Maar dat is juist leuk!!
@ Chasey, Bevalt jou bbp?? Ik heb die namelijk ook gehad maar beviel me niks.. schoof steeds naar achter en zat altijd precies met me dijen op die ringen..
Beau ziet er ook super uit zeg!! En is hij geschoren of zit ie gewoon zo super strak in z'n vacht? ps, doe je ook weer mee met winterwedstrijddag?
Famke heeft echt een aparte kleur.
Wauwser!!! Die frontriem van Marit is echt mooooooi!!
Stenzo toch andere vader dan ik dacht Wel bijzonder al dat witte..
Bij gebrek aan vorst moest ik mezelf toch nog ff pleasen met een blik op Luna haar mooie winterjas die al bijna een maand nieuw ligt te zijn.. (wij hopen dus stiekem op vorst )
Iedereen een heeeeeeeeeeel gelukkig en gezond 2012 gewenst!!
Laatst bijgewerkt door Nathalie83 op 31-12-11 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt
_xwien
Geplaatst: 31-12-11 20:58
lang niet meer gepost hier, hele mooie plaatjes voorbij zien komen! probeer vanaf nu bij te houden maar bovenal: een heel gelukkig en gezond nieuwjaar!