Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ympi schreef:Dat is echt het beste, je moet het gewoon uit handen geven, je hebt hem verkocht. En je moet aan jezelf denken! Ik ben ook zo eentje dat als ik pieker, dan pieker ik! En eens ik dan besluit van NEEN ik doe het niet en ik geef het af, dan voel ik me beter, flauw maar beter voor mezelf... Wil er ook niet onderdoor gaan dan :-oo
Mijn voormalige paardje (pony) heb ik verkocht aan een pony-ruiter van 14?! en die mocht er dus nog paar jaar mee verder, ik wist dat het daarna gedaan zou zijn en ze weg zou moeten. Pony heeft daar vier fantastische jaren gehad en op een dag kreeg ik telefoon: ze zaten op WK in Portugal en er was een geïnteresseerde koper, of ze mochten verkopen. Had het er zo moeilijk mee, nog steeds, maar natuurlijk mochten ze haar verkopen! Vind het nog steeds jammer dat ik geen afscheid heb kunnen nemen. Heb wel twee veulens van haar nog thuis (mijn zus dan...).
Sjemira schreef:Jodie_Delano schreef:Het is inderdaad heel rustig hiero?
Waar is iedereeen,,, MARGAA leef je nog???
Ympi:
Wat een leuke foto's, je haffie had er alleen niet zo'n zin in hihi.
Mandje:
Fijn dat jullie gaan verhuizen, hopelijk gaan jullie het allen 2 naar jullie zin hebben.
Jodie en Delano
----
Delano was hoefbevangen geraakt maar gelukkig waren we eroptijd bij.
Het is nu 1 week geleden en ze voetjes zijn nu nog wel steeds warm, de smid is er bij geweest maar die zij toen ongeveer nog 3 tot 5 dagen het is nu al 5 dagen later dus voor Maandag staat toch wel de veearts in de planning.
Jammer genoeg gaat het dus niet vanzelf over.
Hey Jodie,
Ja we leven nog hahaha, leuk dat je me mist hier.
Maar minder leuk wat ik hier lees zeg, hoe komt dat nu??? Delano hoefbevangen?? Gaat t al beter??
Sjemira schreef:Marga en Crispy:
Heb jullie ook allemaal wel gemist dus vandaar even een korte update van ons.
Met Crispy gaat het super goed, door het slechte weer niks kunnen doen dan beetje wandelen en poetsen. Crispy is al ontzettend hengstig geweest. We hebben een nieuw zadel dat ook voor mij heerlijk zit. We zouden 5 febr een onderlinge wedstrijd hebben maar die hebben ivm het weer afgezegd. Verder vind mijn meisje het maar niks die kou, ze staat heel snel te rillen van de kou dus ook crispy is blij dat het niet meer vriest.
Even wat minder nieuws over Azkaban gehad, toen ik hem verkocht heb ik eerlijk verteld waarom ik hem weg deed, dat ie erg druk en wild kan zijn, erg fris en jong en dat ie nogal eens uit zijn dak kan gaan onder het zadel. Maar dat zou allemaal wel goed komen, niet dus. Kreeg dus zondag het bericht dat Azkaban verkocht gaat worden, hij is te jong en te frisHeb het hier heel moeilijk mee.
Faringo schreef:Storm en ik leven ook nog hoor. Heb het erg druk en soms niet altijd tijd en zin om uitgebreid te typen. Gaat goed met ons, door de harde grond en kou een tijdje minder hard kunnen oefenen maar dat komt wel weer. Zelf loop ik met herniaklachten maar das een jaarlijks terugkerend iets aan het worden. Doet enorm zeer en slaap er bijna niet van. Nu dus ff in de ziektewet maar wil donderdag weer beginnen.
Sjemira schreef:Marga en Crispy
afgelopen zondag maar wat foto´s gemaakt, je moet toch iets met die sneeuw
Ben achter de fokker van Crispy gekomen, nu blijkt dat haar moeder een Halfbloed arabier is, dat zie ik er meer aan af dan een New Forest, en wat vinden jullie??
Ik wil haar manen laten groeien, ipv zo"n dressuurkapsel, ze zijn al wat gegroeid, Iemand nog tips??? of vinden jullie dat ik haar manen moet kortwieken????? Zo zijn ze nu dus.
arankeng schreef:oh marga wat erg!!! dat dit allemaal over de rug van azkaban moet omdat de nieuwe eigenaar geen doorzettingsvermogen heeft! sterkte xx
je ziet de arabier er wel in ja! De manen schijnen harder te groeien als je er vlechtjes in doet, ik heb het nog niet geprobeerd. Lange manen zal haar heel mooi staan!
jodie een haflinger draagt toch arabies bloed?
arankeng schreef:oh marga wat erg!!! dat dit allemaal over de rug van azkaban moet omdat de nieuwe eigenaar geen doorzettingsvermogen heeft! sterkte xx
je ziet de arabier er wel in ja! De manen schijnen harder te groeien als je er vlechtjes in doet, ik heb het nog niet geprobeerd. Lange manen zal haar heel mooi staan!
jodie een haflinger draagt toch arabies bloed?
Sjemira schreef:Zazalover schreef:@ marga wat ontsettend leuk om te horen dat het goed gaat met jou en je nieuwe aanwinst
Dank je wel, ik had hier ook even niks meer laten horen, had het ook even druk met van alles maar nu zijn we er weer, ben blij dat je je ook weer meldt
Jodie_Delano schreef:Haai zazalover,
Leuk dat je je ook weer even meld.
Ja hier ook lekker druk, school/paard en dan ook nog me vriend er bij.
heb soms het idee dat ik nooit ffies alleen ben en niks kan doen.
IEMAND NOG LEUK VERAST MET VALANTEINSDAG???
Sjemira schreef:Hey Jodie: ik wil je niet laten schrikken hoor, Maggie had spierbevangenheid en das weer anders dan hoefbevangen zijn en ze had PSSM das weer heel anders. Ik wilde je alleen even laten weten dat je op moet passen met voeren en dus bv over kunt gaan op een Pavo Natures Best dat is een Muesli waar heel weinig in zit. Geen snoepjes en geen worteltjes voeren. Sorry als ik je liet schrikken is absoluut niet de bedoeling. Alleen had ik zoiets van pas op met voeren zeker bij de Haffies. En zeker als je hem vakantie geeft. Zo ook in de zomer niet op een volle weide etc etc. Maar dat zul je vast al wel weten. Kijk als je hem al weer lekker rijdt enzo is er niks aan de hand. Maar ik dacht dat het veel ernstiger was en dan is bloedtrekken wel weer goed om te weten waar je aan toe bent. Ik hoop dat ik je nu gerustgesteld heb, je mag me altijd pb-en hoor. Crispy kreeg ook heel veel voer maar die liep 3 uur per dag, bij mij krijgt ze de helft gewoon basisbrokje en Pavo Natures Best.
Heb ik je gerustgesteld????
Sjemira schreef:Jodie_Delano schreef:Haai zazalover,
Leuk dat je je ook weer even meld.
Ja hier ook lekker druk, school/paard en dan ook nog me vriend er bij.
heb soms het idee dat ik nooit ffies alleen ben en niks kan doen.
IEMAND NOG LEUK VERAST MET VALANTEINSDAG???
NEE IK NIET, HEB HELEMAAL NIKS GEKREGEN HAHAHA, JIJ WEL???