Nessie schreef:Goldy is ook angstig aangelegd, en niet verkeersmak te krijgen..
Dat is wel jammer zeg! Kan je met Wolder wel buitenrijden?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Stond gister onder de brug hij doodsbang van het zand.. Komt er een vrachtwagen langs, nou geen probleem, ook niet dat de vrachtwagen 'zuchtte'.. Maar dat zand!
En over het parkeerterrein (waar we wel altijd stappen hier) ook wel vaker, ze kijken er niet meer van op als Goldy weer langsvliegt.doei schreef:Het voer voor Nieva ligt eraan...
Je wilt haar iets voller? Heeft ze al genoeg energie of mag er meer bij? Is ze gevoelig voor jeuk?

Wel wat angstig, maar met oefening gaat dat er zeker wel uit, hij is jong zat. 
. Er is nog veel werk om weer conditie en spieren op te bouwen, dan gaat ze ook weer fijner nageeflijk kunnen lopen (nu nog teveel vet op haar hals, wat voor vernauwing van haar luchtwegen zorgt), maar ik ben al erg blij! Ze krijgt zelfs appeltjes met 24/24 een deken op te hebben, dus ik denk dat ze zich hier wel goed in haar vel voelt (eindelijk na 3 maanden thuis, waar ze nooit meer weggaat).

Schattig koppie heeft ze, Diane! En Mara heeft een erg mooie bouw.
Ik vind Alves echt prachtig geworden, mooi stevig
. Super haf!
!! Belle lijkt nog wat te groeien? Ze wordt echt al een hele dame
Ik vond Floor al zo'n ukkie, haha 
Ze zijn allebei inderdaad totaal verschillend.. maar ik vind ze allebei prachtig. Je zult alleen niet zeggen dat het moeder en dochter is.