Moest mijn been haast in mijn nek leggen, ben nu al leniger dan voordat ik m'n been brak

Hij heeft nu de smaak te pakken en komt morgen EN overmorgen weer....:S
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Madeira_ schreef:Ik ben 1 mei 20 geworden, eerste jaar op het MBO heb een hele schoolgeschiedenis die ik jullie zou besparen. Komt er kort op neer dat ik begon op niveau onder IVBO omdat mijn oogjes dachten kom laten we is gaan klieren en haar haast blind maken.. dus moest braille leren. Maar ik ben nu uiteindelijk opgekroppen naar MBO 4..
Muppet, super nieuws meid
_Laura__ schreef:Pf fysio is geweest en hij heeft me behoorlijk te pakken gehad,
Moest mijn been haast in mijn nek leggen, ben nu al leniger dan voordat ik m'n been braken dat is nog maar een week geleden.
Hij heeft nu de smaak te pakken en komt morgen EN overmorgen weer....:S
Madeira_ schreef:Ik ben 1 mei 20 geworden, eerste jaar op het MBO heb een hele schoolgeschiedenis die ik jullie zou besparen. Komt er kort op neer dat ik begon op niveau onder IVBO omdat mijn oogjes dachten kom laten we is gaan klieren en haar haast blind maken.. dus moest braille leren. Maar ik ben nu uiteindelijk opgekroppen naar MBO 4..
Stravero schreef:@ Gail: Ziet er SUPER uit zeg!!!!Ik hoop voor je dat er snel een gezond veulen geboren wordt, en zijn Mara's manen nu zo gegroeid?