[HK] Haflingerklets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

muppetmayo

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 23:30

Dat is volgens mij ookwel mooi Lachen
In het begin dacht ik ook van wow wel heftig hoor! Maar dat was dan toen mn huis nog helemaal leeg was. Mijn meubels zijn verder heel licht en rustig, dus het valt best mee Tong uitsteken Zal eens kijken of ik een fotootje kan vinden

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 23:31

Ben benieuwd! Ja

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 23:32

Hmm de fotootjes staan niet op mn pc... Maak van de week wel ff een fotootje Knipoog

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 23:33

Oke! Lachen

Het wit wat we op het oog hebben is trouwens niet echt spierwit, maar meer antiekwit.. Dus ja, beetje creme achtig, weet niet goed hoe ik t uit moet leggen..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 23:34

Nou.. Kga op bed.. Lachen Trusten! Doei!

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 23:35

Trusten Doei!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 00:59

Hinke schreef:
Madeira_ schreef:
Hinke, geen idee. Ik heb haar 8 oktober gekocht, ze was goedgekeurd en gelijk mee genomen. Heb nu de eigenarese maar even gemaild waarom ze hoefijzers (voor) heeft.

Je hebt haar dus nog maar 10 dagen! Dat had je zeker al verteld eerder in het topic Bloos Is ze leuk? Ze is wel modern, en superslank!
Waarom had ze volgens haar vorige eigenaar hoefijzers nodig? Bij Ankie heb ik hoefijzers sinds ze deze zomer ineens onwijs gescheurde hoeven had, en op haar zool liep. Echt raar want vorig jaar had ze dat nog niet... Als je pech hebt is je paard elke 6 weken aan nieuwe hoefijzers toe: dat is dus elke zes weken 85 euro!

Klopt, heb ik eerder verteld Knipoog

Ze is liefffff! En ze is wel modern, maar niet echt super super modern hoor volgens mij (heb slankere gezien, hihi).

Ik weet niet waarom ze ijzers had (heb ik al gemaild) Ik hoop ook niet dat dat elke 6 weken moet gebeuren. Zowel: tja dan is het niet anders. Doe alles voor haar, hihi Haha!

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 09:21

Morgen Doei!

Allemaal lekker aan het uitslapen? Ik moet er elke zondag om 06.25 uit, zondag telegraaf lopen, maar het is voor het goede doel[Nikita].

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 09:23

Goedemorge Doei!

Ik lig nog steeds ff in bed..
Wat ik altijd het voordeel vind wat jij doet, als je er eenmaal af bent en dan de kranten doet, dan ben je ook maar weer gelijk wakker! Zijn ook genoeg nadelen hoor.. Tong uitsteken

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 09:32

Ben wel wakker, vanmiddag alleen niet meer. Nagelbijten / Gniffelen
Het is wel te doen hoor, is alleen op zondag, behalve als het regent..

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 10:06

Jullie gaan veel te snel..

Ik ga zo even een onderling wedstrijdje rijden met Kyra en m'n verzorgster met Pauk..
Verwacht dr niets van en ga gewoon rustig rijden..
Kyra moet tenslotte nog ervaring opdoen..

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 10:11

Goede morgen!
Spannend hoor Pauk! Veel succes!
Ik moet zo een dagje weg. Mn paardje staat wel weer buiten maar heb toch de kriebels! Gelukkig blijven mn stalgenoten wel thuis, dus mocht er wat zijn, kunnen die gaan kijken. Maar heb er toch de kriebels van hoor!

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 10:24

goedemorgen,
ik lig ook nog even lekker in bed!
straks naar stal even lekker buitenritje maken met mijn gekke pony! hopen dat het weer een beetje mee blijft werken!

succes met je onderlinge wedstijd pauk!!
als er ooit eens een wedstrijd is voor meeste slome en obenullige paard in de bak dat ik dan ook mee ga doen haha Knipoog

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:03

goeiemorgen dames Haha! Iedereen goed geslapen Haha!

Had last van een likkende chihuahua, beestje steekt nogal graag haar tong in iemand z'n neus Huilen van het lachen

Tot vanavond, ik ga stallen verder zetten en hopelijk nog eens een poging doen tot zyta-rijden Haha!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:36

Citaat:
Had last van een likkende chihuahua, beestje steekt nogal graag haar tong in iemand z'n neus Huilen van het lachen

ROFL
Teken van een liefde *LOL*
of er zat nog wat rommel in Vork

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:43

Goedemorgen, hier geen ikea-fan Clown

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:44

Morgen Doei!

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:57

Meryl schreef:

Hier wel Bloos

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:03

Meryl schreef:

Hier wel Bloos

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 12:05

Goedemorgen/middag.. Lachen

Ik heb dr al weer een lekker paardenmorgentje opzitten.. Lachen
Lekker Shania gereden, voor t eerst balkjes gelopen.. Dat vond ze me toch raar.. *LOL* Maar later ging het wel goed, zelfs in draf. Moest dr wel volop aanmoedigen en dan voel je dr gewoon helemaal vrolijk worden.. *LOL* Gek peerd..

Daarna lekker nog op Amy gehobbeld zonder zadel.. *LOL* Die was ook helemaal gek, vluchtig draven zodat ik dr bijna afstuiterde.. Clown Ook balkjes gedaan en lekker beetje lol met je knol. Tong uitsteken

Veel plezier vandaag Pauk!

Likkende chihuahua.. ROFL *LOL*

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 13:54

muppetmayo schreef:
Goede morgen!
Spannend hoor Pauk! Veel succes!
Ik moet zo een dagje weg. Mn paardje staat wel weer buiten maar heb toch de kriebels! Gelukkig blijven mn stalgenoten wel thuis, dus mocht er wat zijn, kunnen die gaan kijken. Maar heb er toch de kriebels van hoor!

Kun je misschien niet een ketting met slot aan het hek hangen? Dat scheelt een hoop zorgen.

Ik ben nu met mijn haflinger, ijslander, en mn ouders op vakantie in drenthe. Vannacht was Ankie door de draden gegaan Clown Mn vader meteen weer klagen dat haflingers zulke eigenwijze drammers zijn Haha! Hij vind sowieso dat alle haflingers de frikandel in moeten omdat hij vind dat als je een paard hebt dat niet de sport in kan en vooral geschikt is voor recreatie, het een mak en werkwillig paard moet zijn, en haflingers zijn volgens hem dus eigenwijze drammers Nagelbijten / Gniffelen Pfff! Wat vinden jullie daar nou van?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:04

Haffies zijn paardjes met karakter, oke ze kunnen soms erg eigewijs zijn en drammen, maar dat vind juist het mooie van een haffie. En daarbij zijn er genoeg haffie die in de sport mee draaien, ben dus niet eens met de stelling van je vader Hinke.

Een paardje wat alles maar voor je doet en alles voor zoete koek slikt is toch ook geen bal aan om te rijden.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:37

Freya schreef:
Haffies zijn paardjes met karakter, oke ze kunnen soms erg eigewijs zijn en drammen, maar dat vind juist het mooie van een haffie. En daarbij zijn er genoeg haffie die in de sport mee draaien, ben dus niet eens met de stelling van je vader Hinke.

Een paardje wat alles maar voor je doet en alles voor zoete koek slikt is toch ook geen bal aan om te rijden.

Je haalt mij de woorden uit de mond Haha!

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 14:47

Ben weer terug..

Ging eigenlijk boven verwachting.. Het knopje ging om dat Pauk echt niet weg zou gaan zonder Kyra.. Toen was ze dus wel goed te rijden..
Wel veel foutjes maar dat boeit me niet zo..
Kwam zonder kleerscheuren de proef door..
Straks om half 5 de prijsuitreiking.. Ben benieuwd..

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 16:01

Ik heb daarnet heerlijk op Madeira gereden Haha!
Mijn nicht kwam langs en had een hoofdstel mee die ze op haar vorige tinker (helaas overleden) had, en een zadel waar ze nu zelf mee rijdt. We zijn even in de bak wezen rijden, daarna over een weg naar een groot grasveldje. Ze was super mak!

Ik heb een maagbandje, en ben donderdag opgespoten. Sinds vandaag mag ik weer 'vast' voedsel. Man, ik zit propvol, echt raar terwijl ik (voor MIJN doen) weinig heb gegeten. Ging wel trillen op een gegeven moment op Madeira, omdat ik niet gewend ben om weinig te eten.. Maar volgens mij was het ook wel even genoeg geweest voor haar, we hebben ongeveer een half uurtje gereden. Lachen

Ze had trouwens ijzers voor de keuring, dus ik moet even na vragen aan de hoefsmit zeiden ze, maar waarschijndelijk kan ze zonder Haha!