In het begin dacht ik ook van wow wel heftig hoor! Maar dat was dan toen mn huis nog helemaal leeg was. Mijn meubels zijn verder heel licht en rustig, dus het valt best mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hinke schreef:Madeira_ schreef:Hinke, geen idee. Ik heb haar 8 oktober gekocht, ze was goedgekeurd en gelijk mee genomen. Heb nu de eigenarese maar even gemaild waarom ze hoefijzers (voor) heeft.
Je hebt haar dus nog maar 10 dagen! Dat had je zeker al verteld eerder in het topicIs ze leuk? Ze is wel modern, en superslank!
Waarom had ze volgens haar vorige eigenaar hoefijzers nodig? Bij Ankie heb ik hoefijzers sinds ze deze zomer ineens onwijs gescheurde hoeven had, en op haar zool liep. Echt raar want vorig jaar had ze dat nog niet... Als je pech hebt is je paard elke 6 weken aan nieuwe hoefijzers toe: dat is dus elke zes weken 85 euro!
Citaat:Had last van een likkende chihuahua, beestje steekt nogal graag haar tong in iemand z'n neus
Meryl schreef:Goedemorgen, hier geen ikea-fan
Meryl schreef:Goedemorgen, hier geen ikea-fan
muppetmayo schreef:Goede morgen!
Spannend hoor Pauk! Veel succes!
Ik moet zo een dagje weg. Mn paardje staat wel weer buiten maar heb toch de kriebels! Gelukkig blijven mn stalgenoten wel thuis, dus mocht er wat zijn, kunnen die gaan kijken. Maar heb er toch de kriebels van hoor!
Freya schreef:Haffies zijn paardjes met karakter, oke ze kunnen soms erg eigewijs zijn en drammen, maar dat vind juist het mooie van een haffie. En daarbij zijn er genoeg haffie die in de sport mee draaien, ben dus niet eens met de stelling van je vader Hinke.
Een paardje wat alles maar voor je doet en alles voor zoete koek slikt is toch ook geen bal aan om te rijden.