Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janouk schreef:De fjord is pensiongast. Ze staan samen
We zijn op zoek naar tweespan maat voor Janouk. 5 of 6 jaar, goed beleerd, cool in hoofd, aktief en voorwaarts. Opwaarts gebouwd. Ruin. Tot 1.48m. Geschikt om naar het ZZ te rijd er n.
dus als iemand iets weet, dan houd ik me aanbevolen.
Janouk vandaag voor het eerst weer getraind en ze had er zin in. Veearts denkt dat het beter is voor janouk om weer in het normale ritme komt. Dus weer aan het werk.
ze eet en drinkt goed. Ze zoekt nog en is mega alert, maar komt in stal wel tot rust.
ze doet weer truukjes en bedelt weer, hetvlijkt weer meer op janouk
janouk schreef:De fjord is pensiongast. Ze staan samen
We zijn op zoek naar tweespan maat voor Janouk. 5 of 6 jaar, goed beleerd, cool in hoofd, aktief en voorwaarts. Opwaarts gebouwd. Ruin. Tot 1.48m. Geschikt om naar het ZZ te rijd er n.
Janouk vandaag voor het eerst weer getraind en ze had er zin in. Veearts denkt dat het beter is voor janouk om weer in het normale ritme komt. Dus weer aan het werk.
ze eet en drinkt goed. Ze zoekt nog en is mega alert, maar komt in stal wel tot rust.
Peelie schreef:janouk schreef:De fjord is pensiongast. Ze staan samen
Haflingerstal Steenbergen hebben heel veel leuke Haflingers staan die het ook goed doen in de sport. Mocht je willen kan ik je in contact brengen met ze.