Bij deze mijn bijleespost na dik 25 pagina's gewoon mee gelezen te hebben en af en toe reageren
pagina 53
Lisa_Donja, wauw wat leuke haf heb je!
Peelie, hahahahah wat ziet dat er super leuk uit!
Alanaa_, haha die kan wel lekker lopen!
Ine23, haha super leuk zo met de honden! Mika heeft er op die manier een keer een doof en half dood getrapt.. maarja, had die maar niet bij haar met het veulen in de buurt moeten komen xD
Samblabla, aah wat heeft die een leuk koppie!
Mloulou, hihi ik had hem al in het crosstraining topic gezien, super leuk! 
amber_melody, wauw die manen!
pagina 54
novito, wat heb jij een onwijs mooi hoofdstel!
amber_melody, wat een lieve haf!
BenteMaxime, super leuke haflinger heb je!
Wouterwesley, haha die dacht: Ik ben stoer laat ik dat ook even op de foto zetten? Super leuk!
littlesannie, haha hij komt er echt maar net bij of niet? Super lief!
pagina 55
Chasey, wauw ziet er echt goed uit! 
PeerAppel, haha wat een lieve haf!
Pipvl, hihi wat een lief ding!
HorseTimeXL, zo die ziet er goed uit! Ik mocht dromen dat mika zon figuur had...
_KaWi_, oke ik ben verliefd... mag ik hem komen stelen?
pagina 56
Alanaa_, super leuk zo lekker in de wei!
littlesannie, nog een keer: Super leuk filmpje!
_KaWi_, super leuke foto! Die manen zien er zo leuk uit!
Fee_, zo die is er flink op vooruit gegaan! Super leuke haf!
Faringo, super leuke knappe haf heb je! 
Alanaa_, hahahahaha ik heb me helemaal kapot gelachen om jouw hond! Echt super leuk!
xmarijn, wat een lieverd!
Marlis, haha wat een leuke pony! Echt chill dat je er zo op kunt hihi!
horsii, haha super leuk!
pagina 57
littlesannie, ik vind er eerlijk gezegd ook niet heel veel verschil in zitten.. srry.
Marlis, wauw wat een super mooie foto's!
MelisWess, oke ik ben spontaan verliefd op jouw haf! Wat een super leuk koppie heeft ie!
Chasey, aaah vet fijn! ik moet minimaal een half uur met de trailer op pad om naar het bos te gaan.. heerlijk dat het zo dichtbij kan!
wendy1987, wat heb jij een onwijs knappe haflinger!
pagina 58
patricia73, wauw dat ziet er echt heel mooi uit tussen de bloemen! jaloers!
---------
Hihi bij deze ook nog een foto van mijn lieve mika 
Heb zaterdag heerlijk buiten gefilmd met pony lief, eerst even gereden toen zadel af gedaan en kon daar mooi op een hekje liggen, vervolgens beetje met haar gespeeld en geknuffeld, was echt heel er leuk! Kon wegrennen en dan rende ze met me mee zonder dat ik haar vast hield, stopte ik en zei ik hoo stond zij ook stil, galloppeerde zo mee
Uiteindelijk even een still uit een filmpje
2 seceonden later zat ze alweer gras te eten.. vreetzak..
en een filmpje die een vriendin voor me heeft gemaakt, ik heb haar alle beelden gegeven die ik heb van de afgelopen 3 jaar, alleen jammer dat het vooral filmpjes van proeven zijn maar meot zeggen dat ik van 2012 eindelijk wat andere filmpjes heb, dus van buitenritten springen etc xD En natuurlijk de crosstraining 
En daarnaast had ze nog het een en ander aan foto's van me dus ze heeft zich flink uitgeleefd
Is er ook dik 2 week mee bezig geweest.
Hoop dat jullie het leuk vinden, ik ben echt verliefd aan het worden op het filmpje 

Laatst bijgewerkt door enefde op 22-04-13 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt