Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:20

Oh, dat is zonde dan!

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:21

Ik heb afvallen al opgegeven.
Zou heel graag wat kilo's eraf willen, maar heb geen overgewicht, ben niet te dik...
Maar ik ben veel slanker geweest. En doordat ik nogal wat blessures heb ben ik nogal beperkt in sporten.
Dus na tog jojo's laat ik het nu even rusten.
Bij mij zikt het wel echt tussen de oren, al zeggen mensen nog zo vaak tegen me dat ik er goed uitzie, ik vind het nooit goed genoeg.

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:23

Ja vind het wel zonde, maarja de binnenkant zie je toch niet :+
Heb wel dat mijn lakneusje gaat scheuren en de piping aan de achterkant langs de rits gaat ook stuk
Dus morgen maar mijn allerliefste puppie ogen opzetten haha :Y)

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:25

Storm_ schreef:
Ik heb de seahorse kleur van lipica en dan polo.model! Vind de kleur ontzettend mooi! Vind het bij deze kleur vooral mooi om het wel simpel te houden heb dan ook alleen me gesp in crocoleer verder niets geks.
Groot nadeel bij de seahorse is dat de binnenkant helemaal zwart gaat verkleuren.

Rosanna, leuk weekend dublin gehad, gaaf en gefeliciteerd dan nog met je afstuderen. Wat heb je gestudeerd?
Amanda, fijn dat je vakantie appelscha door kan gaan! Nog wel even geduld dus..
Sita, wat een verschil echt knap hoor!
Yvank, dat klinkt niet goed hopelijk komen ze snel achter wat het is!
Iemand vroeg nog om het starten, als je zelf er klaar voor bent en je instructeur vind dat ook, gewoon starten!

Vandaag drukke Storm dagje, ga straks naar me nieuwe stal, kan er rijdend heen :) dan wordt hij geschoren en de hoefsmid komt vanmiddag nog haha alles in 1x!

Ik heb media & entertainment management gestudeerd. Heb als afstudeerrichting marketing, bij Bit en de Paardenkrant.
Heb voor mezelf toen wel besloten dat ik mijn hobby gescheiden wil houden van mijn werk (de hele dag paarden is ook niet alles) en ben nu werkzaam als marketingmedewerker bij een zuivelbedrijf.
En geloof mij, dat is een stuk leuker dan die bekakte paardensector :P

Zoals mijn mama altijd zegt: "die KWPN'ers zijn allemaal van die kaklui, bij de haflingers is het veel leuker".
Mams gaat dan ook alleen maar mee naar de haflingerwedstrijden :P
Laatst bijgewerkt door Rosanna1990 op 21-11-12 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:26

Er zijn ook best leuke KWPN mensen hoor :D _O-

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:28

Amanda schreef:
Er zijn ook best leuke KWPN mensen hoor :D _O-

Weet ik, maar mijn moeder is wel grappig in zulke dingen.
En ze heeft pech, want ik hoor er straks ook gewoon bij als mijn KWPN 3 is.
Maar zegt me moeder dan: "dat is anders"
Laatst bijgewerkt door Rosanna1990 op 21-11-12 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:28

Vaag zeg dat die binnenkant verkleurd, maar inderdaad gelukkig zie je dat niet.

Spannend Rosanna verhuizen naar je nieuwe stal en ook nog scheren.

Mijn vader vindt haflingers ook veel leuker als die grote paarden, maar nog steeds noemt hij een haflinger nog wel eens een fjord en andersom....Dat leert ie nooit waarschijnlijk haha

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 11:29

Knap hoor meiden, dat afvallen.

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:32

Mijn vader vraagt altijd wanneer ik nou eens een "echt" paard ga kopen :+
Maar stiekem vind ie bri wel heel leuk want ik kan alles met der

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:33

Mijn ouders vinden het al knap dat ik een paard onder controle kan houden _O-
Verder hebben ze er niets mee :+

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:36

Mijn vader vind t wel leuk opzich, maar die ziet me liever rondrijden op een shire van 2.00 meter of een
kwpn'er
En mijn moeder komt niet eens in de buurt :P die staat altijd met der handen voor der ogen naast de
bakrand := Toen ik net begonnen was met springen was ze een x mee, toen was er een groot concour
bij ons op stal dus ze ging daar wel even kijken, nou ze stond na 2 tellen weer naast me om te zeggen
dat ik noooooit meer mocht springen en dat het maar een achterlijke levensgevaarlijke sport was haha!
Maarja ze hadden ook een heel parcour vol staan op 1.30m ofzo :P

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:39

Mijn vader gaat wel eens mee en hij vind Storm leuk, maar verder houdt het op. Hij vind de smid altijd erg leuk om te zien, maar verder heeft hij niet de behoefte om er meer ervaring mee te krijgen.
Mijn moeder ging vroeger ook wel eens mee maar had ook niets met paarden en vond ze een beetje eng (vooral als ik er weer eens naast lag haha). Geen idee wat ze van Storm zou vinden, want helaas leeft ze niet meer en Storm heeft ze nooit gekend. Denk zelf dat ze hem wel leuk zou hebben gevonden.
Laatst bijgewerkt door Faringo op 21-11-12 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:40

Ik heb net nieuwe chaps dus hier nog niets nieuws :D

Wat gaaf Amanda als het toch gaat lukken!! :D

Sita, wat vervelend :(:) hopelijk wordt het vergoed. En jij bent zo super goed afgevallen :D ik ben gewoon trots op jou! Je ziet er goed uit meid!

Ik ben ook nog steeds dik vind ik, maar geen last van echt dikke kuiten, tenminste ik bedoel ik pas gewoon in laarzen/chaps zonder dat ze op maat gemaakt zijn enzo..

Amanda!! Wat ben je toch flink afgevallen :D je ziet er goed uit!

EngeltjeS, is toch een onwijs mooie ervaring zo voor de eerste keer? :) Ik zou gewoon mezelf opgeven als ik jou was! :D

Yvanka, :(:) wat vervelend dat er iets mis is met je longen.. en 6kg afvallen, wow! Dat kun jij idd niet gebruiken lijkt me..

Ik was ooit zo..
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KMYNHNFU.jpg

Nu zo..
Afbeelding
Nog een paar kg's.. maar die willen niet zo makkelijk als de eerste kg's haha ;)

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:41

Wauw Madeira ook voor jou respect zeg!!

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:41

Wat knap dat jullie zoveel zijn afgevallen!

Hier ook hele brede kuiten.. Altijd problemen mee! De bruine laarzen van mij zijn ook seahorse laarzen :j

En ik heb een hele stoere mama die mee gaat op wedstrijd :D

Appelscha is hier ook niet ver vandaan. Wat leuk Amanda!

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:45

Knap hoor madeira!!

Mijn moeder komt wel altijd kijken op wedstrijd hoor vind ze super leuk, zolang iedereen blijft zitten haha
Ze wil ook wel voorlezen maar denk dat ik dan halverwege de proef een dicussie met haar krijg :+

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:51

Jee Madeira! Ook flink afgevallen zeg! Knap hoor!
Ik merk dat ik nu blijf hangen op een gewicht. Heb ook niet zo meer de motivatie om weer op dieet te gaan. Dus doe ik in ieder geval mijn best op dit gewicht te blijven. Dat gaat goed :j
Maar mooiste zou zijn als er nog een stuk of 7 af gaan :j

sita12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 12:00

jah jah, ik ga deze week ook verhuizen, hij gaat lekker 24/7 op de wei, 1 scheelt het een hoop geld, 2 wordt het drollen schepen en dat is goed voor de lijn :) 3. zitten we dicht bij het bos en hebben binnen en buiten bak en 4 gezellig bij mijn vriendinnetjes op stal hahahah

dit wordt de 2de keer dat die de trailer op gaat dus ik ben benieuwd

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 12:04

Leuk zeg sita! Zal die vast lekker vinden 24/7 op de wei :D en voor jou gezellig bij vriendinnen!

Moor25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 12:05

Ik ben 21 en rij heel vaak met haflingers :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 12:13

Sita_ schreef:
Heel vervelend Yf... Jij kan t idd niet gebruiken om zoveel af te vallen.. :(:)

Ik heb wel n voor/na foto hoor...

Maar de voor foto moet maar ff n link :o

Voor..
http://i738.photobucket.com/albums/xx27 ... G_2819.jpg

Na..
[ Afbeelding ]

Nee wordt er letterlijk heel zwak van := hele dag moe en heb een conditie van een jan doedel inmiddels :roll:

Heel stuk verbeterd :j !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 12:14

Marije_jiplover schreef:
Dames, wat veel geklept weer!
Ik geef niks om laarzen.
Ik rijd s zomers met mijn ariat terrains met chaps en in de winter heb ik een paar ariat grasmeres, gekocht voor het baggeren door de wei, maar rijden ook fijn.
Maar ik rijd ook geen wedstrijden meer, dus hoef me er ook niet meer aan aan te passen. Lak, veters, kleurtjes, ik heb het in de dressuurring vanaf mijn hokje bij de C allemaal voorbij zien komen, maar ik vond het er niet mooier van worden.
Ook al die kleurcombinaties in de wedstrijdring hoeven van mij persoonlijk niet.
Ik ben nog steeds voor modernisering van de wedstrijdkleding, maar dan moeten ze van dat oubollige colbertjasje af, niet het jasje houden, maar de kleuren vrij geven.
In sportieve polo's of bodywarmers vind ik kleurtjes wél leuk, maar al die gepimpte jasjes maken het net de revue ofzo :+

Ik heb zelf overigens een bruin zadel en hoofdstel en cap en schoenen en laarzen, dat dan weer wel :+

Ik heb bruin tuig dus vind het dan wel mooier om ook met bruin jasje cap en laarzen te starten :j

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 12:17

Jeetje wat zijn jullie allemaal veel afgevallen, knap hoor. Voor het mooie mag er bij mij ook wel wat af, vooral bij mijn buik. Die is niet zo strak meer helaas. Maar alles is zo lekker, das mijn zwakke punt helaas. Ach en zolang mn vriend me nog mooi vind, vind ik het eigenlijk wel prima.

Die dikke kuiten heb ik ook, maat 43 ong. Paste ook alleen de mountain horse laarzen, heb wel gekozen voor de high rider II. Die zien er net wat mooier uit. Maar dan heb ik ook nog lange benen, dus de dressuurboog is ook verdwenen. Ik wou eigenlijk gewoon rubbere laarzen van Aigle, maar kon daar echt met geen mogelijkheid in.

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 12:17

Hebben jullie in het dagelijks leven geen last met laarzen?
Vind het zo irritant! Heb broekmaat 38i, dus niket extreem groot ofsow, maar dan wi; ikk nieuwe laarzen kopen en dan pas ik de leuke weer niet vanwege mijn kuit.

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 12:19

Ik heb kuitmaat 40, vind t maar een ramp, want die standaard laarzen pas ik nooit :(