Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Storm_ schreef:Ik heb de seahorse kleur van lipica en dan polo.model! Vind de kleur ontzettend mooi! Vind het bij deze kleur vooral mooi om het wel simpel te houden heb dan ook alleen me gesp in crocoleer verder niets geks.
Groot nadeel bij de seahorse is dat de binnenkant helemaal zwart gaat verkleuren.
Rosanna, leuk weekend dublin gehad, gaaf en gefeliciteerd dan nog met je afstuderen. Wat heb je gestudeerd?
Amanda, fijn dat je vakantie appelscha door kan gaan! Nog wel even geduld dus..
Sita, wat een verschil echt knap hoor!
Yvank, dat klinkt niet goed hopelijk komen ze snel achter wat het is!
Iemand vroeg nog om het starten, als je zelf er klaar voor bent en je instructeur vind dat ook, gewoon starten!
Vandaag drukke Storm dagje, ga straks naar me nieuwe stal, kan er rijdend heendan wordt hij geschoren en de hoefsmid komt vanmiddag nog haha alles in 1x!
Amanda schreef:Er zijn ook best leuke KWPN mensen hoor![]()

die staat altijd met der handen voor der ogen naast de
Toen ik net begonnen was met springen was ze een x mee, toen was er een groot concour

hopelijk wordt het vergoed. En jij bent zo super goed afgevallen
ik ben gewoon trots op jou! Je ziet er goed uit meid!
je ziet er goed uit!
Ik zou gewoon mezelf opgeven als ik jou was! 
wat vervelend dat er iets mis is met je longen.. en 6kg afvallen, wow! Dat kun jij idd niet gebruiken lijkt me..

3. zitten we dicht bij het bos en hebben binnen en buiten bak en 4 gezellig bij mijn vriendinnetjes op stal hahahah
en voor jou gezellig bij vriendinnen! Sita_ schreef:Heel vervelend Yf... Jij kan t idd niet gebruiken om zoveel af te vallen..
Ik heb wel n voor/na foto hoor...
Maar de voor foto moet maar ff n link
Voor..
http://i738.photobucket.com/albums/xx27 ... G_2819.jpg
Na..
[ Afbeelding ]
hele dag moe en heb een conditie van een jan doedel inmiddels 
! Marije_jiplover schreef:Dames, wat veel geklept weer!
Ik geef niks om laarzen.
Ik rijd s zomers met mijn ariat terrains met chaps en in de winter heb ik een paar ariat grasmeres, gekocht voor het baggeren door de wei, maar rijden ook fijn.
Maar ik rijd ook geen wedstrijden meer, dus hoef me er ook niet meer aan aan te passen. Lak, veters, kleurtjes, ik heb het in de dressuurring vanaf mijn hokje bij de C allemaal voorbij zien komen, maar ik vond het er niet mooier van worden.
Ook al die kleurcombinaties in de wedstrijdring hoeven van mij persoonlijk niet.
Ik ben nog steeds voor modernisering van de wedstrijdkleding, maar dan moeten ze van dat oubollige colbertjasje af, niet het jasje houden, maar de kleuren vrij geven.
In sportieve polo's of bodywarmers vind ik kleurtjes wél leuk, maar al die gepimpte jasjes maken het net de revue ofzo
Ik heb zelf overigens een bruin zadel en hoofdstel en cap en schoenen en laarzen, dat dan weer wel