[FOTO] Haflingers ITP

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Djeradalover

Re: [FOTO] Haflingers ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 16:40

Ben benieuwd of Ivi verkocht is ja of nee?
En Nika z'n stijger is mooi hihihi.

Echt heel erg lang geleden dat k hier Nando heb laten zien maar ik lees wel altijd mee maar gewoonweg niet voldoende tijd om altijd te reageren.
Vandaag met Nando op wedstrijd geweest voor de 1ste x, 183 punten bijelkaar gereden :).
Afbeelding

Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 18:03

Ik ga even heel aso voor Kayleigh spreken..
Ivar is gisteren goed gekeurd en zal maandag naar de nieuwe eigenaar gaan.

_Tristan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 18:51

Mooie foto's Kayleigh!

Tristan bij de oude maas
Afbeelding

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 19:05

_Tristan schreef:
Mooie foto's Kayleigh!

Tristan bij de oude maas
[ Afbeelding ]

Mooi effect :j

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 19:43

Evelyne schreef:
Ik ga even heel aso voor Kayleigh spreken..
Ivar is gisteren goed gekeurd en zal maandag naar de nieuwe eigenaar gaan.

Oh nee toch, wat zal ze zich poedersuiker voelen.. Kayleigh geniet nog van jullie laatste dagen en ik hoop dat je toch nog de kans krijgt om bij hem langs te gaan wanneer ie bij zijn nieuwe eigenaar staat..

Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 19:51

@hilly200:Toevallig ken ik de nieuwe eigenaar en dus weet ik ook waar hij terecht komt :) Ze mag hem vast nog weleens komen opzoeken hoor. Hij is in ieder geval niet verdwenen want de nieuwe eigenaresse zit ook hier op bokt :) Ik zal hem zo'n beetje iedere dag gaan zien op weg naar mijn eigen paardjes want hij staat dan op die route. Ik vind het zwaar klote voor Kayleigh :( Ze zal zelf ook nog wel reageren hier denk ik.

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 19:56

Evelyne schreef:
@hilly200:Toevallig ken ik de nieuwe eigenaar en dus weet ik ook waar hij terecht komt :) Ze mag hem vast nog weleens komen opzoeken hoor. Hij is in ieder geval niet verdwenen want de nieuwe eigenaresse zit ook hier op bokt :) Ik zal hem zo'n beetje iedere dag gaan zien op weg naar mijn eigen paardjes want hij staat dan op die route. Ik vind het zwaar klote voor Kayleigh :( Ze zal zelf ook nog wel reageren hier denk ik.

Oh dat is toch wel een fijn idee dat het een bokker is en ze hem dus ook een beetje kan volgen :) En een geluk dat jij hem ook nog in de gaten kan houden. Toen Nobbi verkocht was,heb ik hem via bokt ook terug gevonden en toen 3 jaar later had ik hem weer terug,dus er blijft altijd hoop :)

elisedcl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 20:08

Talithao

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 21:09

wat poedersuiker van Ivi zeg :(

gave foot's weer van iedereen :D

was vandaag met pony aan het knuffelen in de wei :) <3 hou zoveel van der <3

Afbeelding[/URL]

Afbeelding

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:21

Even heeel erg ego! Bijleespost komt echt nog. :D

*\%/* Vandaag mijn wedstrijd debuut gehad, tussen de grote paarden. Totaal niet verwacht, maar toch nog twee keer eerste met 197 en 195 punten! Mijn eerste wedstrijd en meteen vier winstpunten te pakken. Ik ben meer dan TROTS! :D

Afbeelding
Afbeelding

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 22:30

Leuke foto's tahorselover! Waar heb je dat broekje vandaan. Zo een zoek ik al heel lang :o
Goed gedaan Fee! Gefeliciteerd!

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 06:13

jee kayleigh omwijs veel sterkte. Fee , super zeg

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 06:14

jee kayleigh omwijs veel sterkte. Fee , super zeg

Talithao

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 08:10

@PEerAPpel: haha dankje :P volgens mij had me moeder hem gekocht in de Newyorker :P ik ben vaker op stal dan in de stad xD

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 08:16

elisedcl schreef:
Even heel off topic, maar tg even een vraag.
Heeft er iemand ervaring met deze paardenmelkerij? http://www.paardenmelkerij.info/n/index.php
Ik probeer er contact mee leggen al van woensdag, maar ze antwoorden niet.

Daar is mijn merrie geboren maar heb haar in best gekocht...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 08:23

hilly200 schreef:
Oh nee toch, wat zal ze zich poedersuiker voelen.. Kayleigh geniet nog van jullie laatste dagen en ik hoop dat je toch nog de kans krijgt om bij hem langs te gaan wanneer ie bij zijn nieuwe eigenaar staat..

Jep... Ik voel me behoorlijk poedersuiker... Ik ben woensdag voor het laatst bij hem geweest. Toen ik te horen/lezen kreeg dat hij vrijdagochtend was goedgekeurd, heb ik voor mezelf besloten niet meer naar hem toe te gaan... Dinsdag en woensdagavond kwam ik aan op stal, en dan kwam hij weer hinnikend naar het hek toe gedraafd... Het doet me dan alleen maar meer pijn dat ik net te laat was om hem te kopen. Voor die kl*tegevoelens heb ik mezelf beschermd...

Ik heb wel zaterdag kennis gemaakt met een nieuw paard. Vorig jaar heb ik een fotoshoot gedaan van een Fries en een Welsh, en die mensen zochten iemand om op hun Fries te rijden. Dat Welshje is enorm schuw, en ik kreeg die dag toch contact met haar, en dat is ze bijgebleven. Ze zeiden dus ook eerlijk dat het voor hun wel 'goed' uitkwam dat Ivi weg ging omdat ze mij erg graag als verzorgster wilden.

Het neemt het verdriet en het gemis niet weg, maar het is absoluut verzachtend. Het is een erg lief paard en ik ga me daar nu maar in storten... :)

Clava

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 09:50

Hattie out bloodhounding last week
Afbeelding

and at home
Afbeelding

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 11:19

Kayleigh_ schreef:
hilly200 schreef:

Jep... Ik voel me behoorlijk poedersuiker... Ik ben woensdag voor het laatst bij hem geweest. Toen ik te horen/lezen kreeg dat hij vrijdagochtend was goedgekeurd, heb ik voor mezelf besloten niet meer naar hem toe te gaan... Dinsdag en woensdagavond kwam ik aan op stal, en dan kwam hij weer hinnikend naar het hek toe gedraafd... Het doet me dan alleen maar meer pijn dat ik net te laat was om hem te kopen. Voor die kl*tegevoelens heb ik mezelf beschermd...

Ik heb wel zaterdag kennis gemaakt met een nieuw paard. Vorig jaar heb ik een fotoshoot gedaan van een Fries en een Welsh, en die mensen zochten iemand om op hun Fries te rijden. Dat Welshje is enorm schuw, en ik kreeg die dag toch contact met haar, en dat is ze bijgebleven. Ze zeiden dus ook eerlijk dat het voor hun wel 'goed' uitkwam dat Ivi weg ging omdat ze mij erg graag als verzorgster wilden.

Het neemt het verdriet en het gemis niet weg, maar het is absoluut verzachtend. Het is een erg lief paard en ik ga me daar nu maar in storten... :)

Je moet je gevoel volgen,misschien is het ook wel beter om niet meer langs te gaan ja :) Je moet jezelf ook beschermen,want het is inderdaad een kl*te gevoel en als het zo beter is dan moet je dat gewoon doen. Ik wens je heel veel succes met dat nieuwe paard en ik hoop nog wel eens foto's van jou te zien :)!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-12 13:11

Ga me kleine meid wel missen hoor <3
Afbeelding

Ze gaat straks naar de opfok.

Talithao

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 17:37

@Marlis snap dat je der gaat missen :)
@kayleigh vind het echt rot voor je jo. wnr wordt ie opgehaald? als ik jou was zou ik daar wel bij willen zijn. tis moeilijk maar wel fijn voor jou en hem <3 sterkte en veel plezier met die nieuwe paardjes :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-12 18:50

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 19:00

Fee_ schreef:
Even heeel erg ego! Bijleespost komt echt nog. :D

*\%/* Vandaag mijn wedstrijd debuut gehad, tussen de grote paarden. Totaal niet verwacht, maar toch nog twee keer eerste met 197 en 195 punten! Mijn eerste wedstrijd en meteen vier winstpunten te pakken. Ik ben meer dan TROTS! :D

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Nice +:)+

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 23:09

Talithao

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 06:50

leuke topic silkaay :D

Marlis