hilly200 schreef:Oh nee toch, wat zal ze zich poedersuiker voelen.. Kayleigh geniet nog van jullie laatste dagen en ik hoop dat je toch nog de kans krijgt om bij hem langs te gaan wanneer ie bij zijn nieuwe eigenaar staat..
Jep... Ik voel me behoorlijk poedersuiker... Ik ben woensdag voor het laatst bij hem geweest. Toen ik te horen/lezen kreeg dat hij vrijdagochtend was goedgekeurd, heb ik voor mezelf besloten niet meer naar hem toe te gaan... Dinsdag en woensdagavond kwam ik aan op stal, en dan kwam hij weer hinnikend naar het hek toe gedraafd... Het doet me dan alleen maar meer pijn dat ik net te laat was om hem te kopen. Voor die kl*tegevoelens heb ik mezelf beschermd...
Ik heb wel zaterdag kennis gemaakt met een nieuw paard. Vorig jaar heb ik een fotoshoot gedaan van een Fries en een Welsh, en die mensen zochten iemand om op hun Fries te rijden. Dat Welshje is enorm schuw, en ik kreeg die dag toch contact met haar, en dat is ze bijgebleven. Ze zeiden dus ook eerlijk dat het voor hun wel 'goed' uitkwam dat Ivi weg ging omdat ze mij erg graag als verzorgster wilden.
Het neemt het verdriet en het gemis niet weg, maar het is absoluut verzachtend. Het is een erg lief paard en ik ga me daar nu maar in storten...