Twice weer,t is wel een leukerd Ben je alleen niet bang dat hij zo gaat rollen met zadel en al om ? Wanneer krijgen we rijfoto’s ? Xxess wat een leukerd, Ivar weer,hijs echt geweldig! Bedankt voor de felicitaties Nobbi heeft vanochtend een worteltje en nieuwe ijzertjes cadeau gekregen,vooral dat eerste viel goed in de smaak!
Weet iemand trouwens hoe een haflinger ineens aan witte vlekken komt :S? Nobbi heeft over de ene kant van z'n hals allemaal witte stippels gekregen en ze worden steeds groter lijkt het wel. Het zijn geen schuurplekken verder..
Dat heeft gewoon met z'n leeftijd te maken, die vlekjes. Dat is hetzelfde als dat mensen ook pigmentvlekken, want dat zijn het, krijgen als ze ouder worden. Niks om je druk om te maken en je kunt er ook niks aan doen...
oh ik moet echt weer een keer een bijlees post doen, ik kijk elke dag bij maar reageren komt er niet van. iig wat een super mooie plaatjes weer!
Maestroox3
Geplaatst: 13-04-12 20:20
Astwice : Zal pad heb je!
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 13-04-12 21:25
Pag. 54 Lailaa: Mooie foto's! Erg leuk koppie zit erop. Ook een gaaf halster hilly200: Mooie lange voorpluk! 0152141488: Zo, die kan springen.. gaaf man! macholoverr: Leuke Haflinger, nog gefeliciteerd ermee. Kayleigh_: Zeker weten een knapperd Marlis: haha die foto van Kyra wendy1987: Heerlijk om ze zo lekker in de zon te zien genieten! horsii: Ik vind Kyra echt zó leuk. Wat een humor heeft dat beest .. onbetaalbaar die foto in het hooi. _Bitje_: Mooie foto's weer zeg! hilly200: Love... love.. love..
Pag. 55 Kayleigh_: Leuke foto's weer! Liiisaaa: Die eerste foto! Géweldige leuk! Tweede is ook erg schattig Nathalie83: Knapperd! Josien62: Leuk gedaan zo! Yvank_: Nog gefeliciteerd met je topper! Is leuk uitgegroeid zeg. astwice: Whiejj, ziet er leuk uit. lieskehh: Waar staat 'ie gestald..? Ik kom even je prachtige zadel inpikken!
Pag. 56 AustriaTrick: Rijden ziet er erg vriendelijk uit! Leuke plaatjes. Marlis: Peeps Ugene2001: Wat een prachtige Haflinger! Welkom hier en geniet ze van je nieuwe mooie haf! Kayleigh_: Mooie foto's zeg zo los in het weiland, wáuwie _Bitje_: Haha, je armen inderdaad Kippie die wilde gaan vliegen? Story: *Proest..* érg mooie bles heeft 'ie trouwens. Helemaal mijn smaak! En hoe krijg jij die manen zo wit?
Pag. 57 hilly200: Ziet er zeker netjes uit hoor, mooi op gewicht. gossa4ever: Mooie manen!! En dat wit staat 'r goed! Yvank: Die ziet er heerlijk vies uit inderdaad, leuk om te poetsen Kayleigh_: Leuke foto samen zeg, die eerste! EmmyJoycee: Heeft wel wat moois ja! Jammer dat 'ie wat scheef is, en bij mijnalbum.nl is geupload. Zonde van kwaliteit hilly200: Zulke onschuldige oogjes, haha Ine23: Mooie verandering al zeg! astwice: Die kan hard zeg, haha.. 2e is ook erg leuk. Grappig, dat vlechtje zo en de rest los.. leuk idee! Hij is ook erg mooi door z'n vacht heen, of is 'ie geschoren?
Pag. 58 xxess: Altijd leuk, een Haf die voor de kar kan! Kayleigh: De jouwe kijkt áltijd mooi voor op de foto lijkt wel hilly200: Wat een heerlijk koppie...
Ik heb alweer een hele tijd niet gereageerd in dit topic Tijd voor een uitgebreide reactie dus
Vanaf pagina 53:
Cynn_x: Paardjes weer lekker de wei op! Altijd een leuk gezicht als ze met zijn allen door de wei denderen zo'n eerste keer Laurahh: Hard aan het werk MalaQ: Zonde dat je haar manen kort gewiekt heb! Ik vind het persoonlijk niet zo erg als het een beetje scheef is horsii: Kyra lekker smerig en relaxed Marlis: Hard aan het werk met peeps,ziet er goed uit! yhultink: Lekker aan de cross horsie1994: Je dame is flink afgevallen zeg Nessie: Leuke foto's van Wolder Lailaa: Knappe Walando hilly200: Nobbi in zijn western outfit 0152141488: Woow,die kan wel hoog springen!
Pagina 54:
macholoverr: Apollo is echt zo'n gave naam!! Ik wilde mijn haf ook zo noemen maar heb toch voor een andere naam gekozen Kayleigh: Ivar Wendy1987: Heerlijk relaxte merries horsii: Hahaha,Kyra denkt "waarom staand eten als je ook kunt liggen?!" _Bitje_: Knappe Beau! hilly200: Nobbi maakt vriendjes Corelli: Stoffel ziet er relaxed en betrouwbaar uit! Mooi kleurtje heeft hij ook
Pagina 55:
Kayleigh_: Ivar met zijn dromerige blik Liiisaaa: VEULENTJES!!! Dat hengstje is echt gaaf Nathalie83: Knappe Luna Josien62: Leuke foto Yvank_: Je kunt echt heel goed zien dat het Damella is op die veulenfoto! astwice: Gave haf die Twice!! lieskehh: Mooi zadel
Pagina 56:
AustriaTrick: Lekker relaxed die eerste foto Marlis: Kyra en peeps zien er goed uit! Ugene2001: Lynn is superknap!! Wat is haar afstamming? Kayleigh_: Ivar lekker rennen door de wei met een tak in zijn mond _Bitje_: Gave foto!! Story: Hahaha grappige Story!
Pagina 57:
hilly200: Nobbi ziet er goed uit gossa4ever: Nog zo'n knappe haf!! Yvank_: Lekker aan het werk Kayleigh_: Zoooooo knap!!! EmmyJoycee: Gave foto! hilly200: Knappe Nobbi met zijn bambi oogjes Ine23: Raven krijgt al een mooie bos manen! astwice: Hij is echt gaaf! Ik vind hem er een beetje ruig uitzien
Pagina 58:
xxess: Leuke haf! Kayleigh_: Wat moet ik nog zeggen?! Ivar staat altijd goed op de foto hilly200: Lief koppie Cynn_x: Wat is ze lekker licht van kleur Wiek3: Leuke haf,ze heeft een lief koppie Thea_Dinske: Inde lekker aan het werk
En nog 2 foto's van mijn kereltje Angus
Silkaay
Geplaatst: 15-04-12 00:38
Muhaha, ik heb hier ook al een tijdje niet meer gepost/gereageerd. Maar daar breng ik nu terug verandering in!