met een vraagje.Ik ben op zoek naar een lesgever en zou het prettig vinden als die ervaring heeft met haflingers (hoeft niet perse maar wil wel graag eentje die ons met respect behandeld) dus dacht misschien weet iemand wel eentje!
Liefst ook iemand die wel hoger heeft gereden voor de oefeningen en ik niet zover verwijderd ben van de m1
Weet iemand hier een toffe lesgever? Die op locatie lesgeeft in de prov. Groningen (grensgebied Drenthe)
Dus heb ik gewoon met mijn camera wat rondgelopen en fototjes gemaakt. Eens kijken of we morgen iets kunnen doen.
Haalde haar van de piste en ze liep op ijsklompjes, wat een werk om die ijsklompen uit haar hoeven te krijgen, voelde me net een ijsbreker! Volgende keren dus eerst maar op de piste laten lopen met lekker vuile hoeven en dan pas hoeven uitkrabben, hopelijk kan er dan door de stront en het vuil geen ijs meer in haar hoeven!
) en fleehmt ze al maar beter. Dat is dan weer het voordeel van niet kunnen rijden.

En wat liep pony gemakkelijk, niet super, misschien zelfs niet goed, maar wel ontspannen en ze was heel erg braaf! Dus ik zoooo blij
weet wat ze moet doen!