Leuke foto's zeg lekker zwemmen was volgensmij ook wel het ideale weer er voor ben nog op verjaardag vamiddag lekker men paardje verwend en men veulie lkkr geknuffeld
Ik zie dat jullie inmiddels al een paar delen ver zijn, maar leek me wel leuk me ook even te melden Ik heb dit weekend na lang zwijmelen bij haflingers mijn eigen haflingertje gekocht!
Hij is nu 1 jaar, en echt een geweldig paard Heel sociaal, en laat zich echt niet gek maken. Hij was aan het rennen en doen met zijn vriendje, en zo 1 tel later staat hij weer op rust en komt heel droogjes op je afgelopen Heb hem even geborsteld, hij vind het echt allemaal prima. Ben echt heel benieuwd hoe hij uit gaat groeien, vind hem helemaal geweldig iig!
wat is een mooie leeftijd om officieel te starten met je paard? haflingergeval. ik heb trouwens echt een leuk idee voor de opening van deel 6. *vetvroeg. iedereen stuurt een foto met zijn naam en al die blabla en dan maakt degene die de lijst maakt een soort van voorstel ding dat iedereen invult, oh ik zie het voor me! wie gaat hem maken dan leg ik het uit^^. ik zou dan trouwens alvast wel nu beginnen.
Ik doe mijn best meiden Soms hebben we der allemaal bij elkaar en dan doet grote zus fanny dom en dan is ze helemaal panisch en dan kan ik niet echt leuke foto's maken en de zon moet mee werken
Goeiemorgen. Pff rot weer, ziet er naar uit dat het zo weer gaat regenen de hele dag. Moet zo naar de paarden en dan gelijk werken, regen is dus niet zo handig.