, even dat aanhouden (Al loopt hij de laatste tijd al echt super!) Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
, even dat aanhouden (Al loopt hij de laatste tijd al echt super!) 
of heb ik nou zo verkeerd gekeken? ik kan donderdag nog weleens kijken 

.
Het inderdaad ook ijzers met propgaten, dus komt altijd goed. Losrijden dressuur is trouwens altijd op gras dus voor diegene die ijzers hebben, sowieso proppen indraaien denk ik zo maar! 
.
.
maar die van mij staan eigenlijk heel rustig op de wei. De 2 haflingers zie ik vrijwel nooit rennen en staan niet echt op een graswei. Die is zo afgetrapt dat er ook veel zand boven komt.. 

LoveLita schreef:Mijn vader beslaat de paarden zelf, en heeft dus zelf schroefgaten gemaakt. Ik heb gewoon M8 boutjes met 2 moertjes erop, maar werkt perfectIs nog veeeul goedkoper ook!
Lita staat nu pas 1,5 op ijzers, dus voorheen altijd gewoon op blote voetjes gelopen
Nooit geen last gehad van glijpartijen. Enkel 1x, maar toen was het spekglad en gingen zelfs pony's met ijzers en proppen aan 't glijden.. Heb ze nu omdat ik M1 rijdt ook echt niet om die reden eronder, maar omdat Lita zo'n moeilijke galop heeft, dus om die reden ijzers met proppen
Nessie schreef:Wolder loopt op ijzers, maar ik draai er nooit kalkoenen in. Rijd vaak langs de dijk met hem, over gras, op een veldje op het gras, wanneer er ringen zijn hier op stal op het gras. Maar nooit met stiften
Ik draai er liever voor de zekerheid schroeven in! S_uus schreef:Das super handig dat je pa dat doet
Hij heeft voor het bekappen ook wat paardencursussen gehad zegmaar. Toen heeft iemand hem hier ook nog eens leren beslaan, dus dat doet hij mooi nu zelf. Altijd mooi optijd en wanneer het ons uitkomt 
Dat was echt niet leuk meer voor de portomonee. Meg krijgt in de zomer dan ook vaak om de 3 weken al nieuwe ijzers!