Verhuizing van peeps is super goed gegaan ze ws erg heet maar makkelijk bij je te houden. Ze is naast de fiets gegaan en waren der binnen 10 minuutjes. Ze was gelijk heel rustig eenmaal in der stalletje en voelt zich prima thuis. Ze staat tussen spaanse arabieren hengsten ahah. Foto's zijn aan het uploaden.-
horsii
Geplaatst: 31-07-10 15:57
Eerst door het koeienland
toen naast de fiets
En op stal
Leslie90
Geplaatst: 31-07-10 16:02
horsii wat fijn dat de verhuizing goed gegaan is knap hoor zo op de fiets, zou ik niet durven haha.
Nog een paar dagen dan kan ik Max weer even zien, hij word dinsdag geruint dat wachten duurt allemaal zó lang, zeker die 2 weken! dan komt hij pertinent naar huis.
Liiisaaa
Geplaatst: 31-07-10 16:05
Naomi jammer dat je zo weinig tijd hebt, maar je hebt natuurlijk ook zoveel hafbeesten om je heen..
Hahaha Gail super dat je naar Tiësto gaat!! Ben er zelf niet zo fan van, maar als jij er blij mee bent heb je zeker geluk!
Hinke ik ga iig niet naar de keuring in Dordrecht..
Aah leuk dat Pepe nu lekker op der nieuwe stalletje staat! Hele opluchting zeker?
Haha Jody lekker dat je spullen zo goed hebben gedroogt Hier mogen ook geen dekens&dekjes de was in..
Lekker dat Madeira weer lekker braaf was! Ben echt benieuwd wat de MRI scan laat zien!
Lekker zeg Flurk paar dagen er tussen uit! Veel plezier en alvast fijne verjaardag!
Nibbit heeft enorme haken op zijn kiezen, over 3 weken is het weer jaarlijkse tandarts beurt! Voorlopig even zonder bitje rijden om verdere problemen te voorkomen. Mijn project Appaloosa Mike staat te koop.. Voor mensen die nog een leuke sportpony zoeken..
Peeps ging voorheen regelmatig op de fiets dus durfde het wel aan ondanks dat er al 6 weken neits met der gedaan is. Er zat op de oostveenseweg(kent alleen lydia denk ik:P) de hele tijd een auto achter ons te toetere en te douwen maar kon even niet in een inham men wat een asociale mensen heb je er tussen zitten. Uit ze raam gillen enzo.
Ja het is echt wel een braaf ding in het verkeer. Dankje, zal wel lukken:P
_Aurora_
Geplaatst: 31-07-10 16:24
Hoi allemaal!
Ik zou mij graag ook bij dit topic willen voegen. Ik ben Danitsja, 22 jaar oud en kom uit Vlaardingen. Op dit moment ben ik nog student en werk ik partime.
Ik heb een sinds kort een super lieve en leuke haflinger ruin Kadans van 5 jaar. Zijn afstamming is onbekend. We zijn nu vooral aan elkaar aan het wennen en na mijn vakantie (ik ben nu nog op vakantie) gaan we lessen en beginnen met de basis. Ik sta met hem bij Stalling t Einde in Schiedam.
Aah wat een leukerd! Zo te zien heb je nu al veel plezier met hem!
Madeira_
Geplaatst: 31-07-10 16:35
Danitsja, welkom! Echt een mooie naam heb je zeg
Lisa, ik hoop dat het gewoon 'niets' is..
Fijn dat de verhuizing goed ging met Peeps!
Daarnet even gewandeld met Madeira over het terein heen (helaas voel ik het ook goed nu in mijn knie). Ze was echt braaf! Ze hoorde achter zich een heel groot vrachtverkeer ze liep wat gespannen dus ik praatte even tegen haar en ze ontspande helemaal toen het grote ding van het terein af ging liet ik haar even kijken. Daarna legde ze nog even haar koppie op mijn schouder, niet heel hard leunend ofzo gewoon heel liefjes. Lijkt wel of ze voelt dat ik gewoon pijn heb ofzo?
Aah ze vertrouwt je zeker helemaal En ik denk zeker dat ze voelt dat je pijn hebt, paarden zijn zó gevoelig!
_Aurora_
Geplaatst: 31-07-10 16:42
Dankjewel allemaal! Het is ook echt een schatje. Ik ga even een beetje alles proberen te lezen om een idee te krijgen van iedereen :p. ben wel even bezig haha
Ik heb een vraagje.. Vinden jullie dat ik voor mijn fotoshoots 10 euro kan vragen?? Hiervoor krijg je tussen de 30 en 70 foto's met mijn naam erop en dezelfde foto's zonder op een cdtje of gemaild. (verzendkosten zijn dan wel voor de klant) Ik twijfel omdat ik nog veel moet oefenen maar het toch ook wel veel werk is Eerlijke meningen graag. Voor meer foto's kun je kijken op www.RM-paardenfotografie.hyves.nl
De vraag is dus eigenlijk of jullie hier tien euro voor zouden betalen
RM_
Geplaatst: 31-07-10 19:54
Flurk; Drukdruk, wel allemaal leuke dingen gelukkig Horsii; Fijn dat het verhuizen goed gegaan is, hij ziet er ook wel heel braaf uit! Iritant dat er een auto achter jullie reed, gewoon expres lekker midden op de weg gaan lopen dan Leslie90; Ja wachten duurt altijd lang Leuk dat Max binnekort naar huis komt? Staat hij nu in de opfok? Danitsja; welkom! Wat een mooie haf en die manen Josien; Ik ga zo je toopje kijken Hier valt het weer nog best mee, wel benauwd.
Heeft er iemand hier ook zooltjes? Ik sinds gister maar heb er toch best wel last van Mijn voeten knakken heel de tijd en doet gewoon zeer. Maar zal met een weekje wel beter zijn