Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yvank_ schreef:1400 vind dr vrij schraal
ekuh schreef:Romy:1650,kleine kant , maar heeft goede basis.
Stephaniiee_ :1250, zomer exceem en afgekeurd op het zachte
Wesco:1600,Jonge leeftijd maar wel leuke vader en mooie grote
Ben wel benieuwd wat jullie zouden geven aan mijn haf want vond de prijs die wij betaald hebben wel redelijk veel , dus hopen dat jullie dat ook zouden geven:D
Merrie
4jaar 1m48,7 groot
Heeft tot 3 jaar keuring gelopen.
4 maanden onder het zadel , is stap en draf goed machtig galop is dan weer moeilijker , kan aan de teugel lopen,
heeft al balkjes gedraaft en 2 maal gesprongen(denk zo een 30 cm) maar blinkt vooral in dressuur uit door haar ruime gangen.
En niet onbelangrijk de afstamming:
Vader:Liz. Nebukadnezar
Moeder:Sigrun Van Het Groentenhof
Wat voor premie's? Lyonesse schreef:ekuh schreef:Romy:1650,kleine kant , maar heeft goede basis.
Stephaniiee_ :1250, zomer exceem en afgekeurd op het zachte
Wesco:1600,Jonge leeftijd maar wel leuke vader en mooie grote
Ben wel benieuwd wat jullie zouden geven aan mijn haf want vond de prijs die wij betaald hebben wel redelijk veel , dus hopen dat jullie dat ook zouden geven:D
Merrie
4jaar 1m48,7 groot
Heeft tot 3 jaar keuring gelopen.
4 maanden onder het zadel , is stap en draf goed machtig galop is dan weer moeilijker , kan aan de teugel lopen,
heeft al balkjes gedraaft en 2 maal gesprongen(denk zo een 30 cm) maar blinkt vooral in dressuur uit door haar ruime gangen.
En niet onbelangrijk de afstamming:
Vader:Liz. Nebukadnezar
Moeder:Sigrun Van Het Groentenhof
Heeft tot 3 jaar keuringen gelopen. Beetje weinig info.Wat voor premie's?

Best jammer in sommige gevallen trouwens.
?
5 a 6000 euro hoor!
3 zeer goede gangen, zeer ruim. Echt een toppertje voor de sport later! Kan ook aardig springen..springt namelijk zo over de draden van de wei heen
.Verkeersmak(wordt veel mee gewandeld) en sociaal naar andere paarden. Geen zomerexceem.

let alleen bij de een na laatste niet op mijn hoofd