Maar het kan een super beestje zijn! ZZ dressuur zal ze nooit halen, maar daar heeft ze de bouw ook niet voor..
Maar ze kan wél lekker lopen.. Gewoon door consequent te zijn kom je al een heel eind

Zónder sporen..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jasia schreef:Bij ons is ook een zogenaamd slome pony die heel saai is.. (zeg niet dat jij dat van Haffie vind he?)
Maar het kan een super beestje zijn! ZZ dressuur zal ze nooit halen, maar daar heeft ze de bouw ook niet voor..
Maar ze kan wél lekker lopen.. Gewoon door consequent te zijn kom je al een heel eind
Zónder sporen..
Naomi_Haffie schreef:ze is veel te dikze krijgt hooi en , biks ? geen haver volgens mij..
sorry was even van computer af.
en ik WEET dat je ermee moet kunnen rijden, daarom ik zou nooit die dingen op eigen houtje gaan gebruiken, dat heb ik hier ook al eens gezegt, wie weet wat voor schade je aan kan richten, ik wil gewoon kijken hoe ze daar op reageert. ook al is het maar voor 1 x in de week,
Naomi_Haffie schreef:nouja niet sloom, maar lui ,
suusiejj schreef:Naomi_Haffie schreef:ze is veel te dikze krijgt hooi en , biks ? geen haver volgens mij..
sorry was even van computer af.
en ik WEET dat je ermee moet kunnen rijden, daarom ik zou nooit die dingen op eigen houtje gaan gebruiken, dat heb ik hier ook al eens gezegt, wie weet wat voor schade je aan kan richten, ik wil gewoon kijken hoe ze daar op reageert. ook al is het maar voor 1 x in de week,
begin met een kleine RONDE spoor dan gewoon een ronde uiteinde daarmee kan je um nie lek prikken of iets dergelijks,
ik bedoel juist bijvoeren voor meer precentatie's reactie's enz... , misschien meer afwisselen qua werk? ze kan traag worden door vervelingen als :"altijd en eeuwig in die bak rondjes lopen". miskien een keer een buitenbak of een buitenrit, of een goed half uur tot uur haar aant werk zette in een longeerbak met een passoa teugel enz
suusiejj schreef:en anders bijvoeren doet wonderen
suusiejj schreef:Jasia schreef:Bij ons is ook een zogenaamd slome pony die heel saai is.. (zeg niet dat jij dat van Haffie vind he?)
Zónder sporen..
Jasia schreef:Misschien wandelen buiten?
Vd?
Longeren?
Lange lijnen? (wel met goede begeleiding!)
Grondwerk?
Er zijn heel veel dingen die je kan doen voor de afwisseling en om het leuker te maken voor jou en je paardje!
Naomi_Haffie schreef:Buitenbak rij ik altijd in, en ik wil wel buitenrit maken. alleen de eigenaar moet erbij zijn want het is hier te druk om alleen over straat te gaan,
we longeren er ook welenes, we rijden niet elke dag,
maar een stompe spoor van 1 cm , dat is toch helemala niet groot of ben ik nu zo blond ?
Babsie_Flash schreef:suusiejj schreef:en anders bijvoeren doet wonderen
Klopt! Misty en Wervelwind krijgen absoluut geen sportbrok! Flash en Wianda wel
Naomi_Haffie schreef:Jasia schreef:Misschien wandelen buiten?
Vd?
Longeren?
Lange lijnen? (wel met goede begeleiding!)
Grondwerk?
Er zijn heel veel dingen die je kan doen voor de afwisseling en om het leuker te maken voor jou en je paardje!
oke een hele domme vraag; maar wat bedoel je met aan de lange lijnen, dat is er toch achter enzo ?
ik wil best de basis van VD leren, alleen ik moet zeker weten dat ik het goed doe,
Jasia schreef:Niet goed?
Naomi_Haffie schreef:ja sorry dat ik net zo reageerde hoormaar ik ben een behoorlijke pot sagerijnig, en ik weet dat ik dat niet zomaar hier op moet afreageren.
hopelijk zit het weer morgen mee, dan zaou ik er eerst een kwartier goed longeren , en dan een kwartier / half uur rijden, en dan weer een kwartier longeren , wedden dat ze daarna zijk nat is , ze moet ook nog afvallen,
Naomi_Haffie schreef:oke een hele domme vraag; maar wat bedoel je met aan de lange lijnen, dat is er toch achter enzo ?
ik wil best de basis van VD leren, alleen ik moet zeker weten dat ik het goed doe,
Naomi_Haffie schreef:ik baal gewoon dat de bak niet vlak is , ik heb het geveol dat ze daarom ook niet cht goed doorloopt