Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kyrtjj schreef:is hier iemand met een hele goede camera die een keretje foto's van Floris en mij wilt komen maken ..
kekaro schreef:oh en ik heb mijn camera weer even opgehaald, had vriend van me geleend...dus ze mogen mijn setje komen brengen hoor !
ik kan weer foto's maken
suusiejj schreef:kyrtjj schreef:is hier iemand met een hele goede camera die een keretje foto's van Floris en mij wilt komen maken ..
zeker wel goeie camera.. maar je woont zeker ver weg
kyrtjj schreef:suusiejj schreef:
zeker wel goeie camera.. maar je woont zeker ver weg
jaa inderdaad..iedereen hier woont eigenlijk te ver..
kekaro schreef:ow ja ik heb wel een goede camera..ben alleen niet echt goed in foto's maken hoor..doe alleen maar voor hobby heel veel foto's maken van de kids
suusiejj schreef:kyrtjj schreef:
jaa inderdaad..iedereen hier woont eigenlijk te ver..
apeldoorn ik geloof 40minuten trein ?
kyrtjj schreef:kekaro schreef:ow ja ik heb wel een goede camera..ben alleen niet echt goed in foto's maken hoor..doe alleen maar voor hobby heel veel foto's maken van de kids
dan worden de foto's ook goed als je vaak foto's maakt van je kids
janice schreef:Ja woon ook te ver weg Kyr sorry..
apeldoorn ik geloof 40minuten trein ?
Zoekt het ff op
kekaro schreef:als je maar genoeg foto's maakt dan zitten er ook wel genoeg mooie tussen
janice schreef:Woon 143 km van Suus vandaan.
Woon 100,5 van mans vandaan
En 119 km van jou Kyr
kyrtjj schreef:suus een uur ..
suusiejj schreef:kyrtjj schreef:
Zoekt het ff op
want weet je jasper zijn vader woont in apeldoorn dus misschien kank keer met hem meegaan en als het in jou buurt is kan ik natuurlijk wel foto's maken opzich
want weet je jasper zijn vader woont in apeldoorn dus misschien kank keer met hem meegaan en als het in jou buurt is kan ik natuurlijk wel foto's maken opzich
joohhAls dat voor Divoza is mag ik misschien ook nog wel met jou mee rijden.. dan kent mn moeder jou ..