xx_Charlot schreef:Blehh typecursus! Vreselijk haha Ik herinner me dat ik in groep 8 een typdiploma moest halen, idd vreselijk
Nee Flurk dat je inplaats van alles waar je op wil reageren in één bericht plaatst maar gewoon in aparte berichtjes
noaxhorses schreef:Verstuurd: 34.156Ontvsngen: 80.537Verstuurd: 25.255Ontvangen: 59.089Sinds augustus 2013
Mia was vandaag heel erg strak met rijden, dus moet weer terug naar de basis. De rest gaat juist heel goed, aanspringen en balans ect. maar nu is het van voren weer een rommeltje
Wat vonden jullie van mijn laatste foto's ? Was mijn 1ste x met zo'n groot nikon fototoestel, ken der nix van
noaxhorses schreef:WE GAAN VOOR EEN DOEL, 500 PAGINA'S OP 1 JANUARI 2015 ( OF EERDER ) DAT ZIJN ZO'N 2 PAGINA'S PER DAG! SUCCES!Dat gaat lukken hoor!
xLaraaj schreef:Wat vonden jullie van mijn laatste foto's ? Was mijn 1ste x met zo'n groot nikon fototoestel, ken der nix van Leuke foto's
noaxhorses schreef:loikidzz, is een typcurses op internet en verschrikkelijk saaiIk had vroeger eentje op een typemachine
Nordsvensk schreef:noaxhorses schreef:loikidzz, is een typcurses op internet en verschrikkelijk saaiIk had vroeger eentje op een typemachine Ik ook, en dat is pas 4 jaar geleden
romyloverrr schreef:noaxhorses schreef:WE GAAN VOOR EEN DOEL, 500 PAGINA'S OP 1 JANUARI 2015 ( OF EERDER ) DAT ZIJN ZO'N 2 PAGINA'S PER DAG! SUCCES!Dat gaat lukken hoor!A nee he
Moest gewoon 4 paginas bijlezen Allemaal spam van noa ahahaIk had vandaag wedstrijd 189 en 183 ook nog 1ste en 2de Totaal niet verwacht! Maar super trots!!Nog maar 4 punten voor L1 Zal morgen even een mooie bijlees post maken, ben nu echt moe!