Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mn benen blijven stevig, maar goed, dat is ook een lastige plek om af te vallen.. Rosanna1990 schreef:Bij lipica's heb ik altijd mijn twijfels.
Ik heb in verhouding een dikke kuit en een dunne enkel.
Bijn de laarzen met dikkere kuit zie ik altijd die brede enkels bij mensen en dat wil ik echt niet!
Sita_ schreef:Aman, echt super! Nou, dan kom ik een ritje met je meerijden hoor..Kunnen we weer eens kletsen, de fotoshoot van Shania/Amy is al veeeeeel te lang geleden en vond t toen erg gezellig..

Sita_ schreef:Qua brede kuitmaten span ik wel de kroon denk ik.. Voor ik ging afvallen had ik bijna 60 cm kuitomtrek..![]()
Nu heb ik nog 48 zoiets...

maarja om nou
dan wordt hij geschoren en de hoefsmid komt vanmiddag nog haha alles in 1x! Storm_ schreef:Ik heb de seahorse kleur van lipica en dan polo.model! Vind de kleur ontzettend mooi! Vind het bij deze kleur vooral mooi om het wel simpel te houden heb dan ook alleen me gesp in crocoleer verder niets geks.
Groot nadeel bij de seahorse is dat de binnenkant helemaal zwart gaat verkleuren.
Rosanna, leuk weekend dublin gehad, gaaf en gefeliciteerd dan nog met je afstuderen. Wat heb je gestudeerd?
Amanda, fijn dat je vakantie appelscha door kan gaan! Nog wel even geduld dus..
Sita, wat een verschil echt knap hoor!
Yvank, dat klinkt niet goed hopelijk komen ze snel achter wat het is!
Iemand vroeg nog om het starten, als je zelf er klaar voor bent en je instructeur vind dat ook, gewoon starten!
Vandaag drukke Storm dagje, ga straks naar me nieuwe stal, kan er rijdend heendan wordt hij geschoren en de hoefsmid komt vanmiddag nog haha alles in 1x!
echt heel apart!