Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 10:22

Ja dat laden is wel balen, maar ja...ga gewoon oefenen met hem en lukt het niet dan schakel ik hulp in.

Heb niet echt wedstrijdambitites maar ben nu op nieuwe stalling wel veel meer met dressuur bezig dus dan vind ik een wedstrijdje toch wel leuk merk ik haha. Heb zelf geen vervoer dus kan alleen op eigen terrein starten.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 10:23

Qua brede kuitmaten span ik wel de kroon denk ik.. Voor ik ging afvallen had ik bijna 60 cm kuitomtrek.. :o :wow:
Nu heb ik nog 48 zoiets...

Faringo

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 10:26

Wauw Sita wel knap hoor 12cm smaller!! Maar jij had inderdaad wel erg flnike kuiten. Heb die van mijn nog nooit opgemeten eigenlijk.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 10:26

Huh Sita zo dik ben je toch niet? (profiel)

Ik heb ook brede kuiten, smalle enkels. Daarom wil ik volgende keer een laars met veter want mijn laarzen zakken altijd zo erg in omdat er heel veel ruimte bij de enkels is. (En ook nog lange benen dus sprake van een dressuurboogje is er bijna nooit.)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 10:28

Niet meer Nelleke.. :')

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 10:31

Nou ik vind het knap hoor om veel kilo's af te vallen. Ben zelf een tijd terug ook 13 kilo afgevallen, helaas heb ik grootste deel er alweer bij gegeten dus vanaf 1 januari moet er toch minstens weer 6 kilo af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 10:35

Ik heb het juist andersom := doordat ik ziek ben (zijn er alleen nog niet achter wat het is maar iig iets met de longen) heel wat afgevallen 6 kg terwijl.dat niet de bedoeling is...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 10:42

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 10:42

Dames, wat veel geklept weer!
Ik geef niks om laarzen.
Ik rijd s zomers met mijn ariat terrains met chaps en in de winter heb ik een paar ariat grasmeres, gekocht voor het baggeren door de wei, maar rijden ook fijn.
Maar ik rijd ook geen wedstrijden meer, dus hoef me er ook niet meer aan aan te passen. Lak, veters, kleurtjes, ik heb het in de dressuurring vanaf mijn hokje bij de C allemaal voorbij zien komen, maar ik vond het er niet mooier van worden.
Ook al die kleurcombinaties in de wedstrijdring hoeven van mij persoonlijk niet.
Ik ben nog steeds voor modernisering van de wedstrijdkleding, maar dan moeten ze van dat oubollige colbertjasje af, niet het jasje houden, maar de kleuren vrij geven.
In sportieve polo's of bodywarmers vind ik kleurtjes wél leuk, maar al die gepimpte jasjes maken het net de revue ofzo :+

Ik heb zelf overigens een bruin zadel en hoofdstel en cap en schoenen en laarzen, dat dan weer wel :+

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 10:44

Knap hoor Sita!!

Tjee Yvank dat is ook vervelend zeg. Afvallen terwijl je dat niet wil en ook nog eens niet precies weten waardoor dat komt.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 10:44

Ik kan me daar best in vinden marije, om de wedstrijdkleding vrij te geven en dat oude suffe jasje op te geven.. :))
Een bodywarmer of polo staat vaak echt heel netjes..

Gelukkig moderniseren de jasjes wel, maar ik blijf t een warm onding vinden. :o

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 10:45

Thx :) Mn benen blijven stevig, maar goed, dat is ook een lastige plek om af te vallen..

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 10:46

Rosanna1990 schreef:
Bij lipica's heb ik altijd mijn twijfels.
Ik heb in verhouding een dikke kuit en een dunne enkel.
Bijn de laarzen met dikkere kuit zie ik altijd die brede enkels bij mensen en dat wil ik echt niet!

Ik heb dit ook. Korte benen, dikke kuit (45,5cm) en dunne enkels. Ik vind ze netjes zitten. Maar dan moet je wel het model nemen met veters voor en een rits van achter. Anders kunnen ze de enkels niet smal maken.

Sita_ schreef:
Aman, echt super! Nou, dan kom ik een ritje met je meerijden hoor.. :D Kunnen we weer eens kletsen, de fotoshoot van Shania/Amy is al veeeeeel te lang geleden en vond t toen erg gezellig.. :)

Jaaaa, gezellig!! Ik heb er nu al zin in, maar moet nog bijna een jaar wachten :')
Wie weet hoe het volgend jaar allemaal loopt. Misschien kan het niet eens :+
Maar het idee is er :j

Sita_ schreef:
Qua brede kuitmaten span ik wel de kroon denk ik.. Voor ik ging afvallen had ik bijna 60 cm kuitomtrek.. :o :wow:
Nu heb ik nog 48 zoiets...

Herkenbaar :))
Ik had 53cm. Nu 45/46cm.
Je ziet er echt super goed uit. Zo knap, zoveel afvallen!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 10:46

Sita_ schreef:
Thx :) Mn benen blijven stevig, maar goed, dat is ook een lastige plek om af te vallen..

Herkenbaar :+
30 kilo afgevallen en ik heb nog steeds stevige bovenbenen en een dikke kont :=

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 10:47

Netjes, Sita!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 10:51

Van mij mogen ze de wedstrijdjasjes ook wel afschaffen hoor, vind ze absoluut warm en weinig comfortabel.

Benen zijn inderdaad erg lastig om af te vallen. Die gaan pas als laatste...beetje jammer want das ook mijn zwakke plek haha

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 10:53

Amanda schreef:
Herkenbaar :+
30 kilo afgevallen en ik heb nog steeds stevige bovenbenen en een dikke kont :=

Hihi idd... Mn vriend is wel blij dat er nog iets kont aan zit.. _O-

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:02

_O-
Vriend heb ik dan weer niet, dus mag van mij best wel wat minder :))

Heb ook even foto's opgezocht.
Dit ben ik 3 jaar geleden :o
Afbeelding

En zo zie ik er nu ongeveer uit:
Afbeelding

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:08

Zoooo weer bijgelezen!

Ann heb mijn laarzen nu een jaar, maar ze beginnen al behoorlijk kapot te gaan terwijl ik er echt heel
zuinig op ben, heb ze dan wel 6 dagen per week aan maar loop er zo min mogelijk op en poets ze iedere week.
Wil nu graag van die petrie polo's maar dan de dure versie want die zijn van zacht leer :) maarja om nou
weer €600 aan laarzen uit te geven is ook weer zo wat :?

Knap zeg al dat afvallen!!! Ik bedenk het me ook elke x maar t lukt me gewoon niet :(

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:11

Ik heb hier geen foto's nu en toen, bij is het andersom, van afgevallen naar weer dikker geworden haha. Ik heb ook geen vriend trouwens, maar inderdaad ook zonder vriend mag er bij mij wel wat af.

Amanda jij ziet er nu ook een heel stuk slanker en gezonden uit!! Heel knap hoor.

Ja die petrie polo's zijn ook super maar die vind ik echt te duur voor nu haha.

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:13

Ik heb wel een vriend, maar die kan wel goed afvallen, en goed vreten haha! :P

Die zegt er nooit wat over tegen me hoor maar soms denk ik wel eens zou die niet liever zo'n slank poppetje
hebben net als z'n vrienden....

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:15

Nou Mies jij toch echt niet te dik of zo. Gewoon lekker lekker gezond, niets er af en niets erbij. Gewoon blijven zoals je bent.

Storm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:16

Ik heb de seahorse kleur van lipica en dan polo.model! Vind de kleur ontzettend mooi! Vind het bij deze kleur vooral mooi om het wel simpel te houden heb dan ook alleen me gesp in crocoleer verder niets geks.
Groot nadeel bij de seahorse is dat de binnenkant helemaal zwart gaat verkleuren.

Rosanna, leuk weekend dublin gehad, gaaf en gefeliciteerd dan nog met je afstuderen. Wat heb je gestudeerd?
Amanda, fijn dat je vakantie appelscha door kan gaan! Nog wel even geduld dus..
Sita, wat een verschil echt knap hoor!
Yvank, dat klinkt niet goed hopelijk komen ze snel achter wat het is!
Iemand vroeg nog om het starten, als je zelf er klaar voor bent en je instructeur vind dat ook, gewoon starten!

Vandaag drukke Storm dagje, ga straks naar me nieuwe stal, kan er rijdend heen :) dan wordt hij geschoren en de hoefsmid komt vanmiddag nog haha alles in 1x!

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:17

Nou bij de fysio stond ik voor de spiegel en dacht ik wel van uhmmmmm okee kan die spiegel niet even
weg... heb wel zwembandjes en dikke benen hoor.. moet gewoon is gaan opletten.

En misschien een weegschaal kopen :+

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 11:18

Storm_ schreef:
Ik heb de seahorse kleur van lipica en dan polo.model! Vind de kleur ontzettend mooi! Vind het bij deze kleur vooral mooi om het wel simpel te houden heb dan ook alleen me gesp in crocoleer verder niets geks.
Groot nadeel bij de seahorse is dat de binnenkant helemaal zwart gaat verkleuren.

Rosanna, leuk weekend dublin gehad, gaaf en gefeliciteerd dan nog met je afstuderen. Wat heb je gestudeerd?
Amanda, fijn dat je vakantie appelscha door kan gaan! Nog wel even geduld dus..
Sita, wat een verschil echt knap hoor!
Yvank, dat klinkt niet goed hopelijk komen ze snel achter wat het is!
Iemand vroeg nog om het starten, als je zelf er klaar voor bent en je instructeur vind dat ook, gewoon starten!

Vandaag drukke Storm dagje, ga straks naar me nieuwe stal, kan er rijdend heen :) dan wordt hij geschoren en de hoefsmid komt vanmiddag nog haha alles in 1x!

Ik heb ook seahorse, de mijne word ook idd zwart :? echt heel apart!