Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hij word steeds drukker haha..

Toch goed voor de ervaring 

Ik zie echt best wat overeenkomsten!

Wat heeft ze trouwens een mooie oogje op die eerste foto!

Ik ben dan wel verwend

Ik vind alleen dat hele wilhelmus gedoe een beetje overdreven

Mooie open stal!

Ik wist dat ik mijn huis een keer uit zou moeten want het is een sloopwoning..Alleen kunnen we dus nu alleen maar huren vanaf 660 euro en als dat moet gebeuren dan kan ik Angus verkopen..
Morgen hebben we weer een afspraak bij de hypotheekshop om te kijken of we een hypotheek kunnen krijgen op naam van mijn vriend,fingers crossed. We hebben al een huis op het oog dus ik hoop dat het allemaal lukt
Dat niet roken ga ik volhouden want ik ben er klaar mee!
Gave springfoto's van jou en Ginger 
Wat een ontzettend klein snoepje heb je daar zeg

Ik heb een rondje gedraafd op Angus!!!
Was de eerste keer en ik was super blij dat hij zo braaf was
Ben aan het proberen.. Knappa knappe haffies weer! Sommige zoooo stoer & andere zien er eerder zacht uit! Geweldig! 

Wat heeft hij toch een mooi koppie. 

Kayleigh_ schreef:Ben vanavond nog even naar Ivi geweest. Een meisje die ik ken heeft pas een camera gekocht en vroeg of er nog belangstellenden waren voor foto's. Nou, die kun je nooit genoeg hebben, dus zijn we even op pad gegaan!
Het zonnetje scheen heel erg mooi en we hebben dan ook foto's tegen de zon in genomen. Heb ze iets nabewerkt, en vind ze heel gaaf!
Morgen ga ik denk ik nog een keer langs (ja ik weet het... maar nu het nog kan...) en denk ik dat ik actiefoto's tegen de zon in ga maken. Die heb ik nog niet en lijkt me enorm gaaf. Even zien wie er met me mee wil om hem voor me in beweging te houden
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
knappe kleine man.
Het blijft rot voor je.

Wat zitten Peep haar manen chique!
Morgen wordt hij gekeurd... Ik ben zo benieuwd... Dan is het definitief of hij weggaat of blijft...

.