Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ugene2001 schreef:hilly200: Op deze foto's valt het idd erg mee, op m'n site staan nog wat foto's, daar zie je het beter op. Maar doe er niet heel veel moeite voor hoor, nu ze in het werk komt veranderd ze veel en valt daarbij ook wat af. Het was wel echt hard nodig, nu begint het de goede kant op te gaan (al zijn haar ribben nog steeds ver te zoeken
)
Hafjes hebben nu eenmaal dat ze groeien van lucht, bij nobbes heb ik dat ook maar die valt ook heel snel af :/

Dan moet het goed komen toch 
hilly200 schreef:Ugene2001 schreef:hilly200: Op deze foto's valt het idd erg mee, op m'n site staan nog wat foto's, daar zie je het beter op. Maar doe er niet heel veel moeite voor hoor, nu ze in het werk komt veranderd ze veel en valt daarbij ook wat af. Het was wel echt hard nodig, nu begint het de goede kant op te gaan (al zijn haar ribben nog steeds ver te zoeken
)
Owh ik zie het jaHafjes hebben nu eenmaal dat ze groeien van lucht, bij nobbes heb ik dat ook maar die valt ook heel snel af :/

Maar Nobbi blijft leuk, wat ie ook doet.
(en ondertussen superjaloers op de mooie witte staart!)

Peeps loopt weer lekker

Zit wel een lekker ondeugend koppie op !
Kun je me even komen opvegen ?? Echt superfoto! 

ja ik weet
ze heeft een modderbad genomen 
Ik hoop voor je dat wanneer ze droog is het er allemaal zo af valt, is me eens een keer bij nobbi overkomen toen hij los ging in een natte bak, volgende dag haalde ik hem schoon inclusief witte staart uit stal ^^

.

Lieve foto ook die eerste!
. Lief he, ze moet altijd alles grondig besnuffelen: mijn haar, mijn wang, mijn hals, ... Ik zal lekker naar paard ruiken zeker
? Ine23 schreef:Als ik ze zo zie in de wei blijft ze wel echt mijn kleine pupje hoor, je merkt aan haar gedrag zo hard dat ze nog een kleine lieve baby is. Lief he, ze moet altijd alles grondig besnuffelen: mijn haar, mijn wang, mijn hals, ... Ik zal lekker naar paard ruiken zeker
?
Ik heb ooit in een ver verleden een veulentje verzorgd,samen met mams, beestje was vrij schuw maar later kwam die ook altijd zo snuffelen, en stiekem je haren proberen te pakken
T heeft ook wel wat liefs
), maar ze is nog wel echt een klein klunsje, erg schattig
! Veulens zijn echt zo lief, maar als ze groot worden blijven ze ook leuk hoor