Weer mooie foto's van Ivar, Kayleigh! En een hele mooie kerstkaart, wauw.
Ine23, wat een lieve foto! Kerstmuts staat 'm goed, hihi..
Die mooie Alvaro in het water en met een pluk hooi in z'n mond! Wat is het toch een geweldige haf. Hij ziet er goed verzorgd uit en zo te zien heeft 'ie het super naar z'n zin daar! Wanneer komt ie weer officieel bij jou thuis, of weet je dat nog niet?
Wauw, knap dat Luna zo rustig blijft staan Nathalie. Zelfs toen 'ie om viel! Dapper paard.. Erg leuk wat je allemaal met de hafjes doet, ze worden iig lekker mak zo!
Mooie foto van jou en je haf, Evelyne! Heerlijk he, een paard waar je gewoon lekker bij kunt ontspannen en jezelf kunt zijn. Ook al is de rest allemaal waardeloos, er is altijd iemand waar je naar toe kunt.
Leuke foto Marlis, op de kont van Peeps! Waarom gaat ze niet op het land dan, zit dat niet bij een hit actief stal?
Hihi, die Famke. Leuk dat ze zo nieuwsgierig is!
Mooie Beau in de winter van vorig jaar.. Steekt mooi af met z'n donkere kleur.
Fijn dat je Manchester toch gaat houden DDW1190! Hij is zoo leuk, zou ook zonde zijn om 'm weg te doen. Kan later altijd nog.. Zo wollig vind ik 'm er trouwens ook niet uit zien op die foto. Schattig, die krulletjes op z'n neusje
Mooie Stravo, Stravotopper!
Gave foto's van Storm, Faringo! Heb je topic ook bekeken. Erg leuk dat 'ie het water in wou en dat er foto's van zijn gemaakt.
Geweldige foto's van Alvaro tijdens de shoot. Ik vind jullie zo leuk samen Carmen! De liefde straalt er echt van af..
Deken staat Nebu goed, Maestroox3! Marena valt wel mee, die blijft gewoon haar rustige zelf. Waarom zou je je druk maken als het niet nodig is?
Wauw, Wendy1987: wat een mooie foto! Echt precies op het goeie moment gemaakt. Kan me voorstellen dat je dan meteen een lach op je gezicht hebt.
Leuke foto van het rijden CoronaLime! Die set staat mooi
Mooie galopfoto Lauraenabe! Ik vind het zo knap, gewoon zonder tuig. Ik durf dat dus écht niet..
Nog meer mooie foto's van Alvaro! Spam maar elke dag van die mooie foto's, haha.
Leuke foto van Beau tijdens de shoot!
Gaaf mijnluxor, die rode dekens! Ben benieuwd hoe lang ze rood blijven, haha.
Marena vandaag.. Foto's maken wou vanavond niet echt. Ze bleef me maar achterna lopen en het werd al behoorlijk donker. Morgen weer even een poging doen, even vroeger op de middag!
En haar nieuwe deken. Maar even een foto gemaakt nu 'ie nog mooi is. Haar oude deken past niet meer.. Hals werd veel te ruim.
Die is ook mooi, die singels zijn echt leuk met die kleurtjes!
Christadk
Geplaatst: 30-12-11 20:03
Sodeluut wat een mooi koppie heeft Alvaro! Helemaal geweldig dat hij weer terug is Bitje mooie foto van Beau, gaat het alweer beter met hem? Lauraenabe leuke vd foto's. Hij pikt het goed op zo te zien Marlis mooi zadel voor peeps. Mijnluxor mooie deken heeft je haf. Horsii stoute peeps haha. Nathalie83 mooie bokfoto haha. Lisanne mooi hoofdstel. Rianne prachtige haf heb jij!
Zeker maestroo! Sterre had een korte pluk achteraan toen ik haar kreeg, doodzonde! En het achterste stuk is vorig jaar heel veel an uitgevallen door de halsdeken, zonde! Het groeit gelukkig wel vrij hard maar voor ze zo'n lange mooie manenbos heeft zijn we wel een paar jaar verder denk ik!
Ja , alles was net weer aan het bijgroeien toen ik ineens zag dat er een stuk was afgeschuurd Dan heb ik maar beslist om alles weer netjes af te knippen.