Gave foto van siska! Gaat het weer beter met jullie? Peeps ziet er goed uit. Zeker niet TE dik! En zo te lezen krijgt ze ook niet veel gevoerd. Lekker laten l*llen dus!! Wat een super mooi hoofdje heeft Soraya!
Beau is echt een fotomodel he? Hij ziet er prachtig uit! CL, wat leuk dat jouwe zo dol op springen is prachtige foto! Arabiertje, prachtige foto, mooie uitstraling zo!
En ik zie nog meer mooie haflingers, wat een fantastisch ras he?
Bij deze nog 2 rijfoto's van mijn knapperd Ik heb hem nu een maand, en wat een verschil in rijden zeg ben super trots!
Voorlopig geen nieuwe foto's van Wimbley... Hij heeft koorts en loopt met flinke snottebellen! Arme jongen
Fee_
Geplaatst: 10-10-11 18:58
@ Lovehaffie, er gaan geruchten dat er Rhino heerst in deze omgeving.. En aangezien Den Haag naast Zoetermeer ligt.. Geen idee wat de symptomen zijn, maar dacht, meld het even. Sterkte!
@ felinetibor: heb het inderdaad gehoord inderdaad. 'Gelukkig' is het voor 99% zeker dat dit droes is, we waren er net bijna 2 maandjes vanaf dachten we helaas heerst Droes helemaal bij ons in de omgeving...
Ontopic: wat een mooie foto's allemaal en zeker een verschil hierboven!!! Super!!
Peeps ziet er goed uit! Mogen weer wat meer spiertjes op, maar dat komt met de tijd wel . Zeker niet te dik!
Atlas is erg goed opgeknapt! Leuk dier Heb jullie topics toen hij zo mager was ook gezien, en het mag gezegd worden dat hij nu weer helemaal prachtig is
Ik wil er ook zo 1 . Is van Renee zelf (lifaya op bokt), mocht het lenen voor de shoot Nu heeft ze zelfs bijna helemaal geen manen meer, had ze onder haar eczeemdeken vandaan gehaald omdat het zo warm was en ze zeiknat in de deken stond en *poef* alle manen afgeschuurd. Jippie