Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jodie_Delano schreef:hoi meiden, bedankt.
ja het is nog ffies doorbijten.
Zazalover welk bid heb jij in je haffies mond hangen?
delano staat wel elke dag lekker een paar uur buiten waar hij intensief aan het spelen is.
en krijgt elke dag een lekkere borstel over hem heen, dus komt niks tekort!!
vandaag was ik lekker vrij en ben ik naar de HORSESHOP geweest, YIPPIEEE.
we zijn weer 200 euro lichter in de portomonee, nieuwe uitrijdeken, outdoordeken 200 gram, fleece deken, halster, 2 rijbroeken.
nu alleen nog nieuwe peesjes en ben aan het sparen voor nieuwe dekjes.
inderdaad Marga ik houd van SETJES!!
Paard een geeldekje met gelepeesjes ruiter gele sokken en een geel vest.
Morgen ga ik Delano weer even lekker aan de bak zetten.
gereden maar ze zat niet echt lekker in dr vel
Maar toch hou ik van hem. Hihi.
Sjemira schreef:Hey jodie krijgen we dat ook nog te zien??? foto??
5 febr. hebben we onze eerste wedstrijd B onderling.
Zazalover schreef:Jodie_Delano schreef:hoi meiden, bedankt.
ja het is nog ffies doorbijten.
Zazalover welk bid heb jij in je haffies mond hangen?
delano staat wel elke dag lekker een paar uur buiten waar hij intensief aan het spelen is.
en krijgt elke dag een lekkere borstel over hem heen, dus komt niks tekort!!
vandaag was ik lekker vrij en ben ik naar de HORSESHOP geweest, YIPPIEEE.
we zijn weer 200 euro lichter in de portomonee, nieuwe uitrijdeken, outdoordeken 200 gram, fleece deken, halster, 2 rijbroeken.
nu alleen nog nieuwe peesjes en ben aan het sparen voor nieuwe dekjes.
inderdaad Marga ik houd van SETJES!!
Paard een geeldekje met gelepeesjes ruiter gele sokken en een geel vest.
Morgen ga ik Delano weer even lekker aan de bak zetten.
D-trens, vrij dun, dus vrij scherp...
vandaag eindelijk klaar met schoolgereden maar ze zat niet echt lekker in dr vel
morgen beter
. Het duurt denk ik nog wel iets van een maand voordat ze daar heen kan. Maar heb nu een hele mooie vooruitzicht. Ze hebben daar een kleine binnenbak, Allweather dressuurbak en springwei. En ze worden elke dag naar binnen en buiten gebracht. Staan dus elke dag lekker buiten. En het is ook nog eens vlak in de buurt 3 km vanaf men huis
. Ook nog eens mensen die ik ken :p. Wist niet eens dat ze een stalling hadden enzo. Heb er super veel zin in.
Lees zo graag alle verhalen...
Paardje liep stijf en stopte continu (doen alsof ze gaat kakken) en ging dan weer lopen, puh zucht! Na 50 minuten doorrijden ging ze eindelijk normaal en dan ben ik dus maar direct gestopt.
Goed verzorgd en was gelukkig zondag beter. Weer twee dagen gereden en pfff, ik ben zo een knoeier... Wil binnenkort les nemen, maar durf niet goed, ben bang dat ze mij gaan veroordelen en paardrijden is echt enkel een hobby...
Maar ben dus volop op zoek naar lesgever/lesgeefster waar ik me goed bij voel, want wil toch echt deftig kunnen galloperen met m'n pony, de communicatie loopt wat stroef bij de galop-hulp en dan begin ik te klooie:oo Met al onze andere paarden lukt het dus verdorie wel