horsii schreef:Roxylovee schreef:stond je bij middendelfland ? :|
of ergens anders ?
Ja ik sta bij middendelfland
superkoel !
dan dan dan stond je vlak bij mij huis in de buurt volgens mij xdwelke stal ga je nu naar toe
? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

horsii schreef:Roxylovee schreef:stond je bij middendelfland ? :|
of ergens anders ?
Ja ik sta bij middendelfland
dan dan dan stond je vlak bij mij huis in de buurt volgens mij xd
?[/quote]Roxylovee schreef:super leuk dat ie van jullie samen is ! ik wil ook 2ling zijn maar ben het niet haha, ik woon in delfgauw, op de grens van delft, en wij horen op onze stal heel veel verhalen over stal middendelfland en ook hebben heel veel mensen naar onze stal gebeld of er nog plek was, maar dan kennen jullie vast ook wel stal poot ?

maar als je ervan houdt is het natuurlijk wel heel leuk om er naar toe te gaan. Hoe lang blijf je daar?
En ik durf geen zeiknatte zweetdeken in de wasmachine te doen. Zeker niet als ik zo naar stal ben en moeders komt ineens thuis. Mogen namelijk alleen dekjes in de was. 

Hopelijk gaat het allemaal goed! Kijk straks even in je topic 
verder rustig aan gedaan. Ga vanmiddag nog even poetsen maar ga even niet rijden want vernam het toch wel eventjes dus wacht even op wat de chirurg zegt maandag van de MRI-scan dan weet ik natuurlijk beter waar ik aan toe ben enzo
Roxylovee schreef:nou ik heb niet eeen eigenpaardje haha maarr mn verzorgknol![]()
verzorg al 3 jaar de paardjes van die eigenaar, nee ze staan niet in delfgauw maar bij stal poot, weet niet of je die stal kent ? het is naast manege prometheus ! en ik reed 4 jaar lang op prinsenstad poedersuiker manege maarja.. ken je misschien die sport winkel siem de jong richting den hoorn ?
haha superkoel:D kom je er ook wel is? ik loop dr al 3 jaar rond
ken je misschien ook paarden daar haha?