Skippyballen naast hofdame

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sbdw schreef:Voor de vaardigheid mensen onder ons,
ga maar vast oefenen over een zeiltje, pop over je paard heen tillen, skippyballen met je paard ernaastde rest is nog geheim
Sita_ schreef:Kweet niet.. Als iemand mijn zadel even tegenhoud dan kan het ook nog wel.. Dan heb ik wat meer 'steun'..
Anders sla ik het wel over..
lauraenabe schreef:Sita_ schreef:Kweet niet.. Als iemand mijn zadel even tegenhoud dan kan het ook nog wel.. Dan heb ik wat meer 'steun'..
Anders sla ik het wel over..
ik hang altijd onder m'n haflinger als ik opstap (zadel schuift alle kanten op dan) vandaag hing ik er ook weer naast met opstijgen. maar ze zijn daar heel aardig en willen echt wel even helpen met bijv pony vasthouden of je zadel tegehouden etc.
suusiejj schreef:Echt waar?
Das fijn zeg!!
Maar als ik bijvoorbeeld ga skippyballen (jeuj) dan moet ik me pony ook nog vasthouden?
Als ie dat niet pikt pakt 1 van hun hem over of mag 1 van mn vrienden hem overpakken en naast mij meenemen?
sbdw schreef:pop word niet zo zwaar, kleine kinderen moeten hem ook kunnen tillen.
enne we helpen je evt wel met optijgen![]()
skippyballen met paard aan de hand moet je wel op oefenen want het valt nog wel tegen, want we hebben al even geeofend wat niet mee viel