Ik wil graag met jullie mee kletsen over haflingers etc , jullie hebben min haffie misschien wel eens voorbij zien komen foto's staan in mijn profiel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

jeetje wat ziet ze er goed uit zeg !! 
kekaro schreef:hahaha nee er staat geen foto bij, ze hebben ook niet naar haar kant van het verhaal geluisterd dus er klopt geen ruk van.
ze gaat nu naar de krant bellen, zeggen dat ze een foto mogen maken van d'r en mogen plaatsen met haar verhaal dr bij
ze is wel boos...moet ze waarschijnlijk een werkstraf gaan uitvoeren (dagje prikken ofzow)
Palm_Dees schreef:Hallo
Ik wil graag met jullie mee kletsen over haflingers etc , jullie hebben min haffie misschien wel eens voorbij zien komen foto's staan in mijn profiel
kekaro schreef:lekker ding is het![]()
rob reed net langs het weiland, kreeg ik een berichtje van hem:
ik zie hem ik zie hem
stuurde ik terug:
wat is ie mooi hè
en toen bleef ie stil

. 

we hebben een heeel mooi huis te koop staan 
.
dlientjuh schreef:goedemiddag!
heb op appeltaart getrakteerd thuis
Suus lekker verhuizen jij!we hebben een heeel mooi huis te koop staan
mamssieee
ik wil meer fotos van amigo zien!!!
dlientjuh schreef:sorry er is nog een helft van over en me pa en me broertje moeten nog
lotteluvah schreef:dlientjuh schreef:sorry er is nog een helft van over en me pa en me broertje moeten nog
Kekaro!

dlientjuh schreef:Ik denk doe eens leuk
me pa en ma zitten een beetje in geldnood
SmeeJ schreef:Staat er niet in Jody.
door de vlugheid ben ik het vergeten
Was al trots op die van mijn haffie maar die vallen in het niet bij die van Palma.. Palm_Dees schreef:Hallo