Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
princesmax schreef:waarom maar 1350? vind ik eerlijk gezegt best laag voor max. Romy ben ik het wel mee eens.
Pauk schreef:1900 euro is echt niet zoveel geld.. Als je serieus gaat kijken wat fokkers en dergelijk ervoor vragen ben je 9 van de 10 keer niet eronder kwijt..
En een veulen voor 300 euro? Ook niet.. Een hengst begint gemiddeld bij 450 en een merrie bij 750/800
veronoz schreef:Miranda van de Sterreboshoeve 1500 beweging spreekt me aan
Woestein 1400 blikvanger,jammer dat het een ruin is
lotte van de rijsdijk 700 afstammeling spreekt me aan
Bijou le Cheval Unique 1100
Princes maxima van 't ruitersgat 1100
Pauk schreef:@ Anke.. Ze zullen het er vast voor krijgen anders stijgen de prijzen van haflingers niet
Anke schreef:Ik heb zelf ook een mooie haflinger stamboekmerrie gehad, gekocht als jaarling.
Die heb ik met 3 jaar zadelmak (licht ingereden) en dragend verkocht, toen had ze al 2 x een 1e premie gehad en het was een mooi luxe type opgenomen met 1.48 m. Ze is weggegaan compleet met nieuw zadel,hoofdstel en winterdeken voor 1500,-
Nette prijs voor een zeer mooie pony.
Wanneer een pony verder beleerd is of in de sport goed presteert, of een kampioenschap of predikaat heeft, kan dit de prijs omhoog duwen.
assiejlover schreef:Bij ons kan de prijs dan stijgen haha! Want we gaan naar de friese kampioenschappen in de L1 en hopen eind dit jaar/begin volgend jaar L2 te kunnen