bladzijde 52: balou_k: wat een mooie foto's! kimmetjuh18: leuke frontriem, staat lief xx_Charlot: wow die heeft mooie manen gekregen! loon_corr: wat een leuke haf! taars: hele mooie foto! ukkielover1: leuke foto's sanne_xxx: awh wat een lieve foto evelyne: mooie fotos! annebellee: leuke foto's chasey: wat gaaf!
bladzijde 53: evelyne: leuke haflinger heb je chasey: leuk filmpje! merry98: wat een geweldig dier heb je toch! marlis: ziet er goed uit MelisWess: jeetje wat een foto! geweldig haha Nordsvensk: ziet er netjes uit evelyne: leuke foto Desiree: mooie foto's! Elsroosje: lekker springen, ziet er goed uit xx_Charlot: leuk hoor ik_heet_inge: leuke allround haf!
bladzijde 54: chasey: wat een geweldige foto! sanguine: wat een mooie haflinger PeerAppel: knappe Abby hhenses: knap koppie! evelyne: wat is ie mooi licht van kleur
bladzijde 55:
balou_k: ziet er al goed uit! chasey: wat leuk! Nordsvensk: mia loopt goed sanne_xxx: leuke haf xx_charlot: mooie manen Silkaay: famkee! leuke foto!
_xwien, ziet er relaxt uit! ik heb een mooie foto gemaakt voor een donker groene deur, en ik vind hem erg mooi geworden! Jammer dat ik niet goed ben in bewerken.. Daar zoek ik nog iemand voor!
tess_84
Geplaatst: 19-08-14 12:10
Wat een knappe Haflingers komen er voorbij zeg!
Hier een paar foto's van mijn 16-jarige Haflinger L'Amour:
En een foto van een paar weken geleden (inclusief grasbuik)
Shelbyka
Geplaatst: 19-08-14 20:01
Hoi allemaal ! Ik stel jullie voor aan mijn knappe haffie: Shelby
oeee hoge bok, gelukkig zat ik er niet op
knap koppie
zoals ze elke morgen je aankijkt, wachtend op haar plukje hooi
Loiz
Geplaatst: 20-08-14 07:53
Ik rij sinds een maandje of 4 ook een Haflinger bij, Anjo van Aartje hier op bokt.
Ik ga mij hier nu toch echt afmelden, ik heb met plezier meegelezen en bijleesposts gemaakt en foto´s van mika gedropt maar ik ben nu al sinds februari gestopt met mika en als je dan hier foto´s ziet mis je het wel gigantisch.
Nog heel veel plezier jullie allemaal verder met jullie onwijs leuke hafjes! Ik heb genoten van de leuke verhalen en de mooie foto's
liefs Nienke! (en natuurlijk nog een afscheidsfoto met mika erbij )
Wat een knappe haffies allemaal weer zeg. Ben momenteel niet heel actief aan het bokken. Afgelopen zaterdag wel een erg gave fotoshoot gehad. Wilde het toch even delen
@_xwien, Ziet er leuk uit! @ElsRoosje, Mooie foto! Zo'n foto is wel goed te bewerken @tess_84, Leuke haflinger! @enefde, Jammer! Maar wel heel begrijpelijk! @dtjebabey, Die manen! @Faringo, Gave foto's!
Mia @ work
NinkeG
Geplaatst: 26-08-14 15:39
Hoi Hier even mijn knappe merrie Sieta showen, nu een maand van mij
Merry98
Geplaatst: 09-09-14 00:21
hallo, even terug van weggeweest. Inmiddels vakantie tunesie achter de rug en nu eens tijd om wat te posten en te lezen.
Ik maak bijleespost vanaf de pagina waar ik als laatst gereageerd had pag 53 Evelyne : Gaat helemaal goed komen.Als ik t niet vertrouw wil ik t meestal ook eerst "zien" voordat k t zelf wil doen. En waarom niet als je t dan wel vertrouwd daarna. Chasey : Erg gaaf! Heerlijk dier is t en erg leuk filmpje. Marlis : O dat zou ik echt erg vinden als de manen bij die van mij zouden aangevreten worden. :p Maar fijn dat sportcoupe leuk staat!maakt vlot vind ik zo op de foto te zien.rijfoto ziet er netjes uit en je andere haf ook MelisWess : HIHAAA Perfecte actie foto Nordsvensk : lekker plaatje!! Evelyne : O knoop in zn rug.. Bij mij komt donderdag de osteo voor indy. desireeee_x : heerlijk toch zulke punten! ElsRoosje : mooie spring actie fotos xx_Charlot : erg leuke haf! ik_heet_inge : kleine fotos kan t niet goed zien sorry.
54 Chasey : gaaf!! Sanguine : leuk koppie! PeerAppel : abby t schatje hhensens : ondeugend koppie heeft die. Evelyne : goedzo. Lekker weer rijden.
55 Evelyne :mooi plaatje zo! ziet er goed uit Balou_k : leuk end at blauw staat goed Chasey : haha dat doe die van mij ook wel eens. of met der bovenlip snel heen en weer over mn rug. Nordsvensk : ziet er goed uit! sanne_xxxx : ach leuke haf xx_Charlot : mooie foto Silkaay : leuk
56 _xwien : dat doe ik je niet na zo zonder zadel :p ElsRoosje : bewerken ben ik ook niet zo goed in. kan je helaas niet helpen. tess_84 : leuke haf Shelbyka : lekkere bok! Loiz : leuk topic fijn dat je zo lekker kan buitenrijden. dtjebabey : echt een "miss Beauty" inderdaad. Nordsvensk : ziet er goed uit NinkeG : ziet er leuk uit. Zit een lief koppie op
Hier gaat alles zn gangetje. Rijden ligt deze afgelopen 2 weken een beetje stil. Donderdag komt de osteopaat langs voor een algehele check. Vorig jaar toen ik indy net had zat ze geheel vast bij der lendenen en in der nek waardoor ik o.a. niet kon galoperen met haar. En inmiddels kunnen we al zoveel meer en is haar hele spiermassa anders opgebouwd en verbeterd. Dus even een check of ze niet alsnog door t een en ander ergens anders vastgereden of dergelijke is.
Wel zijn we een beetje aan t vrijheidsdressuren en echt lol met de knol tijd aan t doormaken. Buiging. Dit vind ze erg leuk om te doen. Ze blijft ook even zo staan en komt daarna weer rustig overeind. pippi langkous.. Ook heb ik een nieuwe camera gekregen en die heb ik natuurlijk meteen uitgeprobeerd: zie : [ITP] en ook ; Mijn mooie haflinger.
monnette1
Geplaatst: 09-09-14 21:21
Hoi, Ik ben nieuw hier en zie allemaal mooie haflingers voorbij komen. Dit is mijn haflinger Monnette v d Veldwijk. Ze is 8 jaar. Vader is Allacher, moeder is Moquette( v Weltbild) Vanaf kan ik dus lekker meekletsen en blijf jullie haflingers bewonderen
Laurahh
Geplaatst: 14-09-14 20:19
@Nordsvensk, jij en Mia blijven maar vooruit gaan! @Monette, leuke pony! @Merry98, leuke foto's van Indy @Ninke9, wat een lief koppie heeft je haflinger! @dtjebabey, erg knap dier! @Tess_84, die geniet van het lekkere gras zo te zien @_xwien, stoer hoor, zonder handen en zonder zadel!
Ik heb van de zomer weer een fotoshoot gehad van Belle
Ik zal ook weer eens wat van mezelf laten horen! Bijleespost volgt ook nog deze week ! Met All-Star in augustus nog naar een fotomeeting geweest
Brigitte_D
Geplaatst: 17-09-14 17:46
Ook ik wil graag een foto plaatsen, foto 1 is mijn vorige haflinger, ze is 11 jaar in mijn bezit geweest en helaas 3 weken terug overleden door koliek. Ze is 18 jaar geworden. Foto 2 is mijn nieuwe aanwinst Lientje, v. Wirbelstein van de haflingerborg.
Chasey
Geplaatst: 30-09-14 22:39
dtjebabey, Wat een pracht haf heb je, die manen, wow! En super straks gevlochten ook. Doe ik je niet na.
Nordsvensk, Mia ziet er goed uit
NinkeG, Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
Merry98, Welkom terug! Ik ben ook ff weg geweest. Gahaaf lekker lol met de knol en vrijheidsdressuren. Haha en die foto van die vlechtjes. Ze staat er ook bij zo van 'doe eens normaal!'
monnette1, Welkom! Mooie haf!
Laurahh, Die eerste foto met die bloemen op de voorgrond vind ik erg mooi! Vooral met die donkere achtergrond.
Viet, Lekker sjouwen door de weide! En ik blijf jullie rijbak een aparte bodem vinden haha!
taarss, Gave foto's heb je van de meeting overgehouden!
Brigitte_D, Heh gatverdakke wat een naar nieuws! Sterkte met het verlies van je overleden haflinger. Succes met je nieuwe aanwinst!
Vanwege school een hele poos niet meer in het topic gekeken. Maar het lijkt me duidelijk: wat is de haflinger toch een geweldig ras waar je goed mee uit de voeten kunt in verschillende disciplines!
Laurah: Wat een lief hoofdje heeft Belle op de eerste foto! De rijfoto is ook gaaaaf!! Viet: Wat een geweldige bewegingen en een gave combi om te zien! taarss: Mooie foto's! Heerlijk rustige uitstraling heeft All-Star Brigitte_D: Wat jammer van je vorige paard! Wel een hele mooie nieuwe aanwinst! Chasey: Die foto van onderen is coolie zeg!
lucky16
Geplaatst: 02-10-14 10:28
Hierbij een foto van m'n merrie Cheline van 't Nij Holthoes De foto is gemaakt door Jantine fotografie – jan10fotografie.nl
50plusser
Geplaatst: 06-10-14 17:37
Whow meid das een leuk plaatje!:-) nog puntjes gescoord zaterdag?