Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
normann zijn hoefijzers blijven er altijd ook heel extreem lang aan, soms een half jaar! nu zitten normann zijn voor hoefijzers wel weer los, heb de hoefsmid al gebeld dus die komt ook weer over een poosje
Maar ik ga nog wel elke dag naar de paarden, en geef ook elke nog beweging, opzich tijd genoeg voor
tossielove schreef:@0152enz Zit je ook in je examenjaar? Ik ookMaar ik ga nog wel elke dag naar de paarden, en geef ook elke nog beweging, opzich tijd genoeg voor
120941 schreef:@sabrina1983 jaaa echt zo heerlijk, denk dat haflinger het fijnste paardje is om te beleren
0152141488 schreef:tossielove schreef:@0152enz Zit je ook in je examenjaar? Ik ookMaar ik ga nog wel elke dag naar de paarden, en geef ook elke nog beweging, opzich tijd genoeg voor
Nee, maar mijn exmaen duurt 2 jaar.
In het derde jaar krijgen we al exmaen proefwerken enz.
En in het 4e jaar krijg in een halfjaar les en dan 1/2 maanden examen en dan hopen dat geslaagd bent xD
Net ook even met de zadelmak maker gebeld over Luna. Morgen gaan we erheen en ik moet mijn paardrijkleren aantrekken... ik ga er dus op!!! spannend!!
succes morgen 
Sandrina schreef:Glenn en Luna, fijn dat ze al zover is dat je e rop kunt. Hoe ga je dat doen met een ander paard in je stal? (Ik vind het niet netjes van de stalhouder; heb je al contact met hem/haar kunnen krijgen/ afspraken kunnen maken)
morgen maar eens buitenritje doen denk ik
Ze was super braaf. Morgen weer dressuurtraining, als de bak niet bevroren is
tossielove schreef:Jumper en Marinda:
Echt lieve bokkers, nog nooit zo lekker buiten gereden als vandaag! Heerlijk door een sneeuwbui, we waren helemaal witZe was super braaf. Morgen weer dressuurtraining, als de bak niet bevroren is
het ging opzich best goed op sommige puntjes na dan maarja, maandag dan echt maar een buitenrit maken.