Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hilly200 schreef:Wat leuk nog een westernhaf!
Knappe lory, ik vind die bruine setjes altijd zo gaaf he, en dat voor een western ruiter
AustriaTrick, ziet er goed uit! Ze lijkt wel op de voorhand te vallen?
Kyra en peeps weer ^^,knapperds!
AustriaTrick schreef:hilly200 schreef:Wat leuk nog een westernhaf!
Knappe lory, ik vind die bruine setjes altijd zo gaaf he, en dat voor een western ruiter
Klopt zijn we ook keihard mee bezig, eigen pootjes lopen en zn schouder ook meer optillen, we hebben nog een heel eind te gaan
hilly200 schreef:Wat leuk nog een westernhaf!
hilly200 schreef:AustriaTrick: Haha ik ben jarloers, nobbi heeft nog niet zo'n hele sterke jog, heb er ook nog niet veel mee geoefend. Wou hem eerst voorwaarts krijgen want als ik geen been gaf liep ie eerst ook niet (ook engels met spoor), dat zit er nu eindelijk wat in maar zodra ik ga joggen voelt hij dat ik doorzit op z'n rug en wil hij stoppen,want hij reageert dan weer super op mijn zit dus het werkt elkaar wat tegenWat misschien wel helpt is om overgangen te doen bij je haf, om hem van de voorhand te halen, dus jog,stop,backup en dan ook direct en dan meteen door in jog, en dan steeds in een wat hoger tempo
Dat hielp mij om nobbi actief te krijgen en te zorgen dat die achterhand er onder kwam en hij niet op de voorhand liep