Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DDW1190 schreef:Mooie foto's!
Ik denk dat je moet kijken wat voor Peeps het beste is! Het is natuurlijk ook niet fijn als ze vaak van stal moet wisselen! Bovendien zijn de bokken en stijgers ook niet bevorderlijk! Hitaktief stal klinkt wel goed! wat houd dat precies in?
Arabiertje* schreef:Ik vindt het persoonlijk best wel mee vallen, ze heeft wel een lekkere haflingerkont!Nee, ze is wel goed gebouwd. Maar echt om het al te gaan schreeuwen van de daken dat ze te dik is. Neeuh hoor!
Arabiertje* schreef:Hihi, mijn Siska was begin deze zomer veel dikker! Die was echt helemaal rond!Maar wat bedoel je met 3x flexibele mandjes? Ik ben niet echt op de hoogte wat er met peeps is. Enkel is van een blessure?
Arabiertje* schreef:Siska krijgt s'morgens een schepje mengeling zonder haver. En een plakje hooi, nadien gaat ze een paar uurtjes op de weide. En s'avonds krijgt ze dan nog een schepje mengeling zonder haver... En voor de rest af ne toe een koekie.