Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ympi schreef:@ Marga: Je moet niet zo streng zijn voor jezelf. Ik zie al verandering tegenover je vorige filmpje!
Kreeg je les hier op het filmpje? Heb hier geen geluid dus kon niet opmaken of de "filmer" ook les gaf.
Laat je vooral niet bang maken of opjagen omdat ze is een keertje verschiet. Dat doen alle paarden wel eens. Ze schoot ook gewoon metertje weg, ze ging niet bokken, hoofd ging niet in de grond, niets engs aan! SuNog veel plezier ermee en op naar het volgende filmpje!
Sjemira schreef:Ympi schreef:@ Marga: Je moet niet zo streng zijn voor jezelf. Ik zie al verandering tegenover je vorige filmpje!
Kreeg je les hier op het filmpje? Heb hier geen geluid dus kon niet opmaken of de "filmer" ook les gaf.
Laat je vooral niet bang maken of opjagen omdat ze is een keertje verschiet. Dat doen alle paarden wel eens. Ze schoot ook gewoon metertje weg, ze ging niet bokken, hoofd ging niet in de grond, niets engs aan! SuNog veel plezier ermee en op naar het volgende filmpje!
dank je wel, ja ik kreeg hier les en in t begin als ze wegschoot werd ik bang dat is nu al veel minder, krijg een beetje mijn vertrouwen terug heel langzaam aan. Ze schrikt best veel, alles ook ook nieuw voor haar maar ze doet niet eng ofzo, idd ze bokt niet en is gewoon eerlijk.
Ympi schreef:@ Jodie: wij hebben thuis voor alle paarden hetzelfde deken, is van redelijk onbekend merk denk ik en weet ook niet of ze in NL te verkrijgen zijn. 't zijn goedkopere dekens +/- 60 euro denk ik en ZEER DUURZAME, zelfs onze hengsten krijgen ze niet stuk en die krijgen echt alles stuk. Het oudste deken dat we hebben liggen gaat al zeker 8 winters mee, op wei...
Sjemira schreef:Marga:
@Jodie: Dank je, ik vind het er nog lang niet echt goed uitzien, ohhhh mijn handen, echt erg maar goed ook dat moet nog ff wennen, ze gooit iets hoger op dan Azzie.
Als je in mijn profiel kijkt kun je tegenwoordig ook naar mijn advertenties, ik heb daar een aantal dekens te koop staan.
Balen van je knie zeg, en raar dat je niet weet hoe het gekomen is.
Ympi schreef:@ Jodie: wij hebben thuis voor alle paarden hetzelfde deken, is van redelijk onbekend merk denk ik en weet ook niet of ze in NL te verkrijgen zijn. 't zijn goedkopere dekens +/- 60 euro denk ik en ZEER DUURZAME, zelfs onze hengsten krijgen ze niet stuk en die krijgen echt alles stuk. Het oudste deken dat we hebben liggen gaat al zeker 8 winters mee, op wei...
Jodie_Delano schreef:Ympi schreef:@ Jodie: wij hebben thuis voor alle paarden hetzelfde deken, is van redelijk onbekend merk denk ik en weet ook niet of ze in NL te verkrijgen zijn. 't zijn goedkopere dekens +/- 60 euro denk ik en ZEER DUURZAME, zelfs onze hengsten krijgen ze niet stuk en die krijgen echt alles stuk. Het oudste deken dat we hebben liggen gaat al zeker 8 winters mee, op wei...
Weet je toevallig ook het merk?
XX
Jodie_Delano schreef:Marga:
Ik heb even bij je gekeken,, JE HALSTER!!!!!!!!!!!!!!
Voor de HB outdoordeken (zwarte) heb je daar een leuk prijsje voor?
Ik denk dat die andere outdoordeken (lichte) 440 gram veelste warm is?
Iemand nog een deken liggen, of een goedekope site?
Sjemira schreef:Jodie_Delano schreef:Marga:
Ik heb even bij je gekeken,, JE HALSTER!!!!!!!!!!!!!!
Voor de HB outdoordeken (zwarte) heb je daar een leuk prijsje voor?
Ik denk dat die andere outdoordeken (lichte) 440 gram veelste warm is?
Iemand nog een deken liggen, of een goedekope site?
hoi Jodie:
De HB deken is donker blauw, voor eur 45,= incl DHL verzenden mag je hem van me overnemen, hij is echt haast niet gebruikt. Hij was Eur 80,= Heb eventueel ook nog een groene staldeken voor je, deze is denk ik rond de 250gr. deze mag weg voor eur 25 excl. verzenden, deze is niet helemaal schoon hoor. Ja, ik vind t zo erg dat niks crispy past, dat halster ook joh hier baal ik echt van. Was echt een duur ding. Je mag hem voor Eur 60 van me overnemen, dan eur 10 minder dan wat ik er eigenlijk voor wil hebben
Jodie_Delano schreef:Ympi schreef:@ Jodie: wij hebben thuis voor alle paarden hetzelfde deken, is van redelijk onbekend merk denk ik en weet ook niet of ze in NL te verkrijgen zijn. 't zijn goedkopere dekens +/- 60 euro denk ik en ZEER DUURZAME, zelfs onze hengsten krijgen ze niet stuk en die krijgen echt alles stuk. Het oudste deken dat we hebben liggen gaat al zeker 8 winters mee, op wei...
Weet je toevallig ook het merk?
XX