Marlis schreef:Ik heb 12 juli mijn afrijden van auto en hoorden toen ik net les had dat er na mij nog een leerling van hem af moet rijden dus of ik dan zelf met het openbaar vervoer terug kon na mijn afrijden of door iemand gehaald kan worden. Want ik moet om 5 over 1 afrijden en die jongen 2 uur dus moet de auto gelijk afgeven.
Stuk gekopierd uit ander topic.
Ik moet dus 12 juli om 13.05 afrijden en daarvoor wou ik nog les.
Die ander die bij mijn rijinstructeur af moet rijden moet nu ook op 12 juli om 14.00 en wil ook daarvoor les.
Dus volgens mij heeft die gozer die om 14.00 af moet rijden een les voordat ik een les heb en af moet rijden? En dan moet ik afrijden en dan gelijk de auto weer inleveren.
Maar toen zei me moeder net, je betaalt toch autohuur dus dat betekent ook dat je terug naar huis moet met die auto toch? Ze zeg dit heb ik nog nooit meegemaakt dat je zelf vervoer naar huis moet regelen. Dus ik pingden me rijinstructeur net en toen zei die je betaalt alleen autohuur om je examen te rijden niet om dus ook thuis te komen....
Ik weet niet hoeveel KM het is vanaf mij huis daarheen maar moet in Rotterdam Noord afrijden en woon in Vlaardingen Holy. Mijn moeder vindt over de rijksweg rijden eng, en dat moet dus wel als ze mij op moet halen. En mijn vader werkt gewoon.
En ik begon er dus over van autohuur en met dat lessen ik een les voor me examen en die gozer ook. Die jongen gaat dus eerst een les dan ik en dan ik afrijden en dan hij afrijden. Ik zeg oke t zal wel. Zeg die ik leg het je uit als ik je zie maak je niet druk ik geef al langer les. :S
dat heb ik ook nog nooit meegemaakt al is het wel jaren geleden.
Ik reed toen af, was geslaagd en reed naar volgende klant die mij toen thuis bracht