MoonWencke schreef:LoveLita schreef:Vast welMonique, dat is balen joh.. Hopen dat alles goed gaat komen over 3 weken!!Toen ik er in februari voor koos een half jaar naar Duitsland te gaan, wist ik ook dat Ermelo er niet in zou gaan zitten. Ben allang blij dat er in maart een verzorgster voor Wencke is gevonden en we nu toch mee kunnen doen
Volgend jaar zit ik, als het goed is, in Oostenrijk, dus dan had het ook niet gekund. En tenslotte doen we toch mee voor de lol. Ik concentreer me wel op het springen en het crossen
Succes alvast op de brabantse!
Dan is het absoluut fijn dat je dit jaar wel kan
en het moet ook voor de lol zijn denk ik, als het niet lekker gaat en je hele dag is verpest , heb je er ook weinig aan.Indd Lianne succes @ de brabantse!!

Volgend jaar zit ik, als het goed is, in Oostenrijk, dus dan had het ook niet gekund. En tenslotte doen we toch mee voor de lol. Ik concentreer me wel op het springen en het crossen 
!
.
Bailey loopt altijd op het tempo van een springparcours. Ze springt dan ook echt aan met een gigantisch bergopwaartse sprong en word helemaal enthousiast. 'Waar zijn de hindernissen?!'
Ik ben niet erg zenuwachtig, heb er vooral weer zin in..De trailer staat nu alweer 2 weken op zijn plaats en het begint toch wel weer te kriebelen moet ik zeggen!

.
geen haflinger billen op een rij voor ons dus helaas
. Op ál mijn protocollen staat "Meer impuls"
)