Ik heb mezelf gister al verwend Van die oude man krijg ik toch nooit wat
Origineel
Geplaatst: 05-12-09 22:52
Ook leuk
Ik krijg het ook niet van die ' oude man ' Nathalie
joopiexx
Geplaatst: 05-12-09 22:59
Dieuwke1315 schreef:
Ook leuk
Ik krijg het ook niet van die ' oude man ' Nathalie
Nou ik wel hoor, want ik heb gezongen en toen klopte de pieten op de deur en stond er een zak met kadootjes voor de deur.
Nathalie83
Geplaatst: 05-12-09 23:15
moet je me toch eens uitleggen hoe je dat doet.. Ik zing hier de longen uit me lijf maar nee hoor staat nooit wat voor de deur.. me schoen blijft ook al steeds leeg..
Ik ga morgen maar eens proberen te rijden met touwhalster , gewoon voor de lol een keertje Heb vandaag nog rondgehobbelt op het hard met alleen een halster om en in mn ene hand een touw. Omdat ik aan het wandelen was ..
Ow lijkt me echt gaaf als je je paard met touwhalstertje kunt rijden.. Verleidelijk is dat altijd om er dan op te stappen Ik heb vandaag heerlijk plassen gestampt zowel Arash als ik zaten onder de blubber, was wel leuk door de plassen, alleen de zee en de horizon misten nog
Dat is ook vet!!! Is wel al echt jaaaaaaren geleden.. Reed toen nog op de manege en hadden een eigen zwemvijver op het terein. Dus als het weer het toe liet brachten wij onze 'les' door in het water.. Echt zooo leuk.. moet je echt keer doen
Origineel
Geplaatst: 05-12-09 23:46
Jhaa ! Dat lijkt me geweldig !
Wat heeft je (verzorg)Tinker geweldige lange manen !