Nee precies.. Mijn vader nu ook echt onderhand is wat weten. Hij rijdt wel, maar verder weet hij vrijwel van niets omdat hij het niet helemaal kan volgen al ik het vertel ( )
S_uus
Geplaatst: 06-09-09 00:19
Hahaha vaders
Jah ik wil ook vaardigheid parcours weten!!! Ik oefen wel zo mooi met ballonnen maar dadelijk zijn die er niet, mja dan heb ik hem iig voorbereid op wat hij (denk ik) het ergst/engst vind
Hindernis aan het eind las ik hier ook ergens, nou eh sinds ie door een hindernis is geknald weigerd ie meestal paar x.
Als er een brugje in zit weet ik nie wat ie daar op doet want onze brug op stal is nogal zwaar om de bak in te slepen (we hebben een aantal schriktraining materialen)
Echte bruggen loopt is meestal wel nu, eerst niet Soms dan durven de andere paarden niet en dan wil as wel , maar als de rest bijvoorbeeld allemaal langs een bepaalde steen lopen wil hij niet maar als mirjam of wie er dan ook voor as rijd hem roept dan durft ie wel weer raar peerd
We hebben dan nog maar 4 dagen te oefenen als het boekje komt
niet eens meer want als hij woensdag komt kan ik allen donderdag nog oefenen want vrijdag moet ik twee paarden wassen, tuig poetsen kar wassen en me zadel en hoofdstel peotsen dus dan heb ik me handel vol aan. Verder ook nog zorgen dat alles staat geladen om 4 uur om te vertrekken.
Emmaar
Geplaatst: 06-09-09 09:40
Ja, die boekjes zijn wel laat, hadden ze het niet eerder allemaal kunnen regelen
Apart dat de crosstraining al ingedeeld is. Ik heb ook geen niveau opgegeven... Ik zit trouwens in groep 3
Bellex
Geplaatst: 06-09-09 10:10
Nou het is genoeg geregel hoor... ga het zelf maar eens regelen dan snap je het wel Alle startlijsten zijn natuurlijk al bekend. Het is jammer voor de mensen die de vaardigheid willen oefenen, dat snap ik ook wel maar het is echt een hele organisatie
Emmaar
Geplaatst: 06-09-09 10:41
Ja, weet ik hoor, het was ook niet echt serieus bedoeld, vandaar dat lachpoppetje erachter. Ze hebben het natuurlijk heel erg druk met alle inschrijvingen enzo..
S_uus
Nou ik eigenlijk ook niet de afgelopen weken na 18 en 20 augustus Heb deze proeven al moeten rijden op die dagen.. Maar mag best wel weer een keertje oefenen haha
ja goed, vandaag weer gelongeert met touwtjes, hij geeft lekker na en loopt weer mooi over de rug.. Stap er morgen weer op zijn schoen is sinds vandaag ook af
S_uus
Geplaatst: 06-09-09 12:23
Ooh nou super man!! Beetje oefenen en klaar Ik geef Asra vandaag vrij de hele week aan het werk geweest morgen ga ik weer longeren of rijden.
Ik ga me ff omkleden, honden uitlaten en naar stal
Apart dat de crosstraining al ingedeeld is. Ik heb ook geen niveau opgegeven... Ik zit trouwens in groep 3
Leuk! Tenminste nog iemand die ik 'ken'
sbdw
Geplaatst: 06-09-09 17:33
Voor de vaardigheid mensen onder ons,
ga maar vast oefenen over een zeiltje, pop over je paard heen tillen, skippyballen met je paard ernaast de rest is nog geheim
Aranel
Geplaatst: 06-09-09 18:14
Yeaaah zeiltje Dat wordt weer lachen
Hopelijk gaat Saar er net zo braaf overheen als de eerste keer Klinkt leuk allemaal
S_uus
Geplaatst: 06-09-09 18:15
Ben ik blij dattie nu over een zeiltje durft, komt wat terug maar hij gaat tenminste.. Pop over me paard? Hoe ga ik dat oefenen Ik zoek wel het kleinste meisje van stal
Skippyballen naast Asra muwhahaha. Ik las snel en meende dat er stond skippybal op je paard, mwah dat lukt nog wel maar naast me paard?
Jammer dat de rest nog geheim blijft, wilde weten of ballonnen nou van de partij zijn of niet haha