Anseltje schreef:eet smakelijk suus
thnx anniemannie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:eet smakelijk suus
TjelleBieb schreef:Suus is een rockende maagd!
Een soort van headbangend geval
TjelleBieb schreef:suusiejj schreef:mij is eten
Eet smakelijk.
Denk om dat vaginaal spiraaltje he?
LUFYOU!
()
TjelleBieb schreef:Ik ga ff checken of'k al vreeten kan halen met me zoessies!
Als ik niet terugkom, dan weten jullie dat'k pleite ben.
_karin_ schreef:Ik word zo opgehaald door de moeder&zusje van mijn beste vriendin (met hen 3 en mij eigen moeder ga ik weg) dan gaan we nog een voorstelling bekijken van mijn beste vriendin, dan gaan we naar hun huis, laatste voorbereidingen, nog een paar uurtjes slapen en dan al weg!
Zit nog helemaal in de inpakstress enzo en ze kunnen hier eigenlijk ieder moment zijn en ik ben al wel klaar maar aaaah!
Mijn vader&broer zijn weg en mijn andere broer ligt te slapen dus gaat ook niemand me ''uitzwaaien''![]()
Maargoed, iedereen een hééééle fijne eerstevakantieweek en kerstdagen enzo. Zal het gepraat (jaa ook nieuwelingen) hier missen! Klets ze, wokpan ze & snoeihardeseks ze, dan lees ik als ik terugkom wel een paar honderd pagina's terug.![]()
Dag lieverds!
_karin_ schreef:Ik word zo opgehaald door de moeder&zusje van mijn beste vriendin (met hen 3 en mij eigen moeder ga ik weg) dan gaan we nog een voorstelling bekijken van mijn beste vriendin, dan gaan we naar hun huis, laatste voorbereidingen, nog een paar uurtjes slapen en dan al weg!
Zit nog helemaal in de inpakstress enzo en ze kunnen hier eigenlijk ieder moment zijn en ik ben al wel klaar maar aaaah!
Mijn vader&broer zijn weg en mijn andere broer ligt te slapen dus gaat ook niemand me ''uitzwaaien''![]()
Maargoed, iedereen een hééééle fijne eerstevakantieweek en kerstdagen enzo. Zal het gepraat (jaa ook nieuwelingen) hier missen! Klets ze, wokpan ze & snoeihardeseks ze, dan lees ik als ik terugkom wel een paar honderd pagina's terug.![]()
Dag lieverds!
Dag lieverds!
_karin_ schreef:Jaa. Wintersport.
Weet niet precies hoelaat ze komen dus weet niet zo goed wat ik nu moet doen.
biancailona schreef:suus vind het jammer dat je niet meegaat met de meeting
en yvette thanx voor de kaart,geen prijs met krassen
Anseltje schreef:Ik moet alleen nog postzegels hebben, heb hier wel kaarten liggen maar geen postzegels