Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Garmana schreef:hoiik zal me ook even voor stellen
Ben Annemieke..
20 jaar..
Woon in Renswoude een klein dorpje in Utrecht (grens met Gelderland)
Verzorg 2 keileuke shetlanders en 2 mega lieve haflingers.
Omdat we in het haflinger topic zitten zal ik alleen de haflingers voorstellen.
1. Naam: Arris
Leeftijd: ?
Geslacht: ruin
Karakter: Erg lief en leergierig
Met buitenritten superbraaf en in de bak een gewenst paardje
Met zijn eigenaresse loopt hij nu L2
2. Amor
Leeftijd: +/_ 6jaar
Geslacht: Merrie
Karakter: Super braaf
Vind veel dingen nog wel moeilijk maar er word goed met haar getraindVerder is ze nog maar 3 of 4 keer mee geweest op een buitenrit maar was ze van begin af aan heel braaf
welkom
Foto's zal ik binnenkort wel gaan maken!!
Op mn profiel staan ook geen foto's nog!!
Anseltje schreef:Gisteren foto's bij Maaike wezen maken(waar ik doe poetsen, en heeft voorheen bij ons op stal gestaan)
http://annevrijn.hyves.nl/album/1954165 ... Work/ecJH/
Meer foto's zie; http://annevrijn.hyves.nl/fotos/
xLariss schreef:Helemaal kapot gefeest.
Zere voeten van m'n schoenen, het was m'n eerste echt feest buiten schoolfeesten.
En dr is HELE strenge drank controle, als ze je betrappen (onder de 16) dan worden je ouders gebeld en word je van de cursus afgezet.
Dus elise komt opeens naar me toe van; CHECK CHECK IK HEB EEN FLUGEL GEKREGEN! dus ik al SSST, SSST.
Dus wij stiekem in de wc opdrinken. Maar de broer en de vriend van de broer van mijn beste vriendin (amber) gingen allemaal mooi regelen voor ons en zo.
Maar ik kreeg ook allemaal drankjes aangesmeerd van jongens. Al kreeg ik een glas dan dronk ik het niet, maar een flugel wel.
Zegt zo'n boy; Heey moppie, geeft ie me een kus en drukt ie een flugel in m'n hand.
Maar het poedersuiker aan die dingen is, het is mierzoet en je proeft niet dat dr drank in zit.
Maar ik was niet dronken ofso.
Maar de muziek op het feest was best slecht, maar ben wel helemaal losgegaan.
Babsie_Flash schreef:Mooie foto's Anne! Ruudje is echt een mooi paard!
knabbelgirl schreef:xLariss schreef:Helemaal kapot gefeest.
Zere voeten van m'n schoenen, het was m'n eerste echt feest buiten schoolfeesten.
En dr is HELE strenge drank controle, als ze je betrappen (onder de 16) dan worden je ouders gebeld en word je van de cursus afgezet.
Dus elise komt opeens naar me toe van; CHECK CHECK IK HEB EEN FLUGEL GEKREGEN! dus ik al SSST, SSST.
Dus wij stiekem in de wc opdrinken. Maar de broer en de vriend van de broer van mijn beste vriendin (amber) gingen allemaal mooi regelen voor ons en zo.
Maar ik kreeg ook allemaal drankjes aangesmeerd van jongens. Al kreeg ik een glas dan dronk ik het niet, maar een flugel wel.
Zegt zo'n boy; Heey moppie, geeft ie me een kus en drukt ie een flugel in m'n hand.
Maar het poedersuiker aan die dingen is, het is mierzoet en je proeft niet dat dr drank in zit.
Maar ik was niet dronken ofso.
Maar de muziek op het feest was best slecht, maar ben wel helemaal losgegaan.
Zo dat is wel streng! Maar van cursus gezet worden? Welke cursus
SmeeJ schreef:Wauw wat een ontzettend lekker paard.
Vind hem/haar persoonlijk net een tikkeltje mooier als vianne.
Anseltje schreef:Flugel is idd mierzoet, vind het ook niet lekker
maar mooi dat je het leuk heb gehad
biancailona schreef:ik ben meer cocktail drinker zoals passoa jus, wodka jus, safari jus
biancailona schreef:ik ben meer cocktail drinker zoals passoa jus, wodka jus, safari jus