Ja klopt, gaat goed met de dracht. Rijden gaat niet meer, maar wandelen en beetje vrijheidsdressuur enzo. Ze is nog erg vrolijk en alles gaat goed. Nog 3 maandjes te gaan.
Ja eindelijk weer lekker met me scooter rijden. En vandaag weer sinds tijden met Joytje naar buiten geweest! Was wel te merken ook! Had me handen vol aan dr
CoronaLime
Geplaatst: 02-01-11 23:27
Bij mij was alle sneeuw ook weg, nouja, bijna alles, heb echt lieve foto's met Sterre gemaakt vandaag
ja gaat goed,ben gisteren weer begonnen met hem.heeft 4 maanden lekker niks gedaan vanwege problemen met zijn rechter voor voet....dat is nu gelukkig beter zoals het er nu naar uit ziet. deze maand nog lekker met hem lummelen en van af februari weer trainen en hoop dan in het voorjaar te kunnen gaan starten met hem in de B
een flinke scheur die door liep tot in zijn kroonrand.....vernageld bij de smid en daar door een ontsteking gekregen.....was dus pech op pech,maar nu gaat het super!
Wat een leuke foto's weer @amazone: Fijn dat je weer aan de gang kan
Dit filmpje gaat niet om het beeld maar om het idee. De 1e x zonder hoofdstel en zadel (met touwtje om de hals) met Wolder.. Kwaliteit van mijn mobiel in het donker was barslecht. Maar vond het toch erg leuk om zo te laten zien.
Vertrouwen en vriendschap Oude foto als 3 jarige op de zandverstuiving. (Hij was wel moe, maar was toch wel braaf hoe hij bleef staan, had er nog nooit zo om op gezeten )