@ Evelyne....hij is sowieso heel erg rondgeribt en vrij gedrongen....Moet zeggen dat ik wel een beetje moe van word om overal en altijd maar commentaar te krijgen over zijn buik. Dat maakt wel dat ik wat minder snel nog foto's plaats hier op bokt. Storm is momenteel echt niet ontzettend dik. Tegen de tijd dat zijn buik weg is kunnen je namelijk ook zijn ribben tellen en steken zijn heupbotten uit, dit heb ik namelijk al eens geprobeerd en was echt geen gewenste situatie (was gewoon echt mager). Hij heeft ook zeker geen hangbuik, je kunt namelijk op een aantal de foto's gewoon zijn buikspier zien
. Als hij gewoon lekker op het dagland staat krijgt hij gewoon een grasbuikje. En ja heb heb hem gewoon dagelijks aan het werk hoewel met dit warme weer en in het weideseizoen wel wat minder. Uiteraard wel superleuk dat je hem leuk vindt
. Hij krijgt verder ook geen extra eten op wat hooi en saaie musli na.
Superleuke foto's van jou met rijden trouwens!! Als je Storm in het echt zou zien dan is zijn buik echt niet heel veel anders als die van jou haf. Ik vind die van jou echt geen echte hangbuik hebben hoor. Het kan vele malen erger.
Is van mij ook niet aanvallend bedoeld, maar als je weet hoe Storm er aan toe was en hoe hij nu is ben ik juist ontzettend blij en trots, maar dat wordt wel de kop in gedrukt door een aantal reacties, ondanks dat het niet aanvallend bedoelt is. Ik ben dus ook erg hard aan het nadenken of ik uberhaupt nog wel foto's ga plaatsen.