Wat een leuke haflingers allemaal! littlesannie, ik moet toch zeggen dat jou pony ook echt een pretbekkie trekt op die foto hihi
MelisWess
Geplaatst: 18-04-13 11:21
Allemaal bedankt voor de complimentjes over mijn Wessel!! Wat een leuke fotos zijn er weer voorbij gekomen, en die sneeuw foto,leukk! Ben blij dat de sneeuw weer voorbij is! Heeerlijk weer vandaag weer! Dus lekker zo naar mijn haffie & rijden!
Meliswess dankje. Ben ik ook blij mee! Ik ga straks ook lekker rijden!!
Babbelaar20
Geplaatst: 18-04-13 13:20
amber_melody schreef:
Wat een leuke haflingers allemaal! littlesannie, ik moet toch zeggen dat jou pony ook echt een pretbekkie trekt op die foto hihi
ahhaha als je dit al een pretbek noemt... heb je ons andere paard nog niet gezien... Die was gister zo blijf met haar paardensnoepje dat ze begon te flemen, gapen, flemen en gapen tegelijk en een puppyface trok Jammer genoeg is het geen haf en heb geen zin in gezeik dat de foto hier niet hoort
Hahha wil ik zien!! Staat die op je profiel?? Anders krijg je er idd gezeik over....
Babbelaar20
Geplaatst: 18-04-13 13:30
nee heb hem wel op mijn laptop staan. was jammergenoeg te laat voor het flemen en gapen heb nog wel haar puppyface erop kunnen krijgen ik plaats hem anders wel even in een linkje dat is het minder storend http://www.mijnalbum.nl/Album=CLG6TMLK je moet even helemaal naar beneden skrollen dan vindt je hem Niet letten op de rest van de fotos
Littlesanne ah leuke foto ! heb de rest ook even gekeken leuke foto's/ paardjes Knetterhard Jammer!! wel echt n plaatje zeg ben verliefd haha eventjes aan mama laten zien....
Lisa_Donja, Jullie kijken allebij heel vrolijk op die eerste foto! Mooi hafje, met mooie lange manen! Peelie, Haha cool die foto uit de oude doos! Alanaa_, Lekker met de stalhond spelen! Ine23, Leuk die hondjes met de haf. Is ook wel fijn dat de haf niet mept of chagrijnig doet naar de honden, dan voelt hij zich ook niet bedreigt ofzo, maar is lekker met ze aan het rennen. Samblabla, Haha nieuwsgierig hoofd! Mloulou, Mooi crossfilmpje! had op youtube ook al ff berichtje geplaatst. Maar die val blijft een pijnlijk gezicht zeg! Brrr! amber_melody, Mooie, knappe haf zeg! novito, Gaaf hoofdstel! En je zou zo op vanaf de foto niet zeggen dat jou andere haf 18 is. (Al vind ik dat nog niet eens oud ofzo hoor ) amber_melody, mooie tekening op het hoofd! BenteMaxime, je hebt een leuke verzorghaf! Wouterwesley, Schudt zich net ff lekker uit. littlesannie, Haha nee hoor geen tranen gelaten. Tenminste, niet dat ik weet Haha jou haf kan net over de staldeur heen kijken! Is je haf dan inimini, of die staldeur zo mega hoog?
Vandaag even rustig gesprongen met James. Nu kan het nog, dus moet ik het er nog even van nemen. We hebben gewoon alles op ons gemakje gedaan. En James springt gewoon met zijn ogen dicht
@Lisa_Donja Wat een gave Haf is Storm toch! Ze heeft echt een lieve blik. @Alanaa_ Wat schattig dat Bo zo leuk kan spelen met de stalhond! @Ine23 Wat is Raven toch heerlijk aan het rennen! En hoe Star daar superdroog staat te kijken. @Samblabla Wat een leukerd! @Mloulou Gaaf zeg! Stoer! Ziet er echt naar uit alsof jullie een leuke dag hebben gehad met z'n allen. @amber_melody Wat is Melody leuk zeg! @novito Wat heeft Novito een mooi hoofdstel om! @novito Dat is ook een leukerd! @amber_melody Weer een leuke foto van Melody! @BenteMaxime Erg leuke Haflinger! @Wouterwesley Hahah, lekker verwaaide voorpluk. @littlesannie Hoe groot is Luna? Ze is er volgens mij wel heel trots op dat ze dat nu kan hoor! @Chasey Gave foto! Dat is behoorlijk hoog of niet? Filmpje is ook erg leuk!
Vandaag weer les gehad, ging weer top! Niks verkeerde galop meer, dat doen we gewoon niet meer! We zijn nu bezig met binnenstelling en dat vindt ze toch heel erg lastig en dan gaat ze door m'n binnenbeen heenlopen enzo. We komen er wel!
Na de les eerst even in d'r stalletje wachten tot ik het zadel etc. weer opgeborgen had. Dat groene is gras, ik heb haar voor de les zo van het weiland geplukt dus waarschijnlijk had ze nog wat grasjes over in d'r mond.
En daarna weer blij op het weiland. Eigenlijk was dit een poging tot een standfoto, maar ze ging net weer lopen. Persoonlijk vind ik haar buik beter worden! Er mag nog wel wat af, maar we gaan wel de goede kant op. Of hebben jullie een geheel andere mening?
@knetterhard wat jammer... @Chasey haha nee weet ik goede springpony!! @PeerAppel blijft een leukerd net terug van een lekkere bosrit met mijn mama. zo trof ik mijn paardje aan in de wei: en natuurlijk knap zijn!
Rainer
Geplaatst: 18-04-13 21:15
pagina 46
Riannezweeds – leuke haf (: Chasey – gave foto’s Melissa1996 – gaaf! Riannezweeds – dat ziet er heel anders uit!
pagina 47
Sita_ -- ziet er goed uit zeg! Chasey – gaaf zo met die hond er voor! Marlis – hihi, dat hoofdje IrisvdBorne – wat een puppiekoppie heeft ie nog! IrisvdBorne – die bok.. geweldig ;p BOKTMANDY – wat een mooi koppie! Heel fijn
pagina 48
SuperLiesje – lief, die laatste foto JastieHorse – wat een mooie lichte kleur Xkimmieejj – wat een knapperd zeg! Wouterwesley – lieve foto
pagina 49
Pernille – die heeft lekker gelopen zo te zien! Melissa1996 – gaaf zeg! Littlesannie – lief ! Kiddokids –brr, ziet er koud uit Sita_ -- gave foto zeg!
pagina 50
IrisvdBorne – aah, zn puppiehoodje weer Alanaa_ -- knappie MelisWess – ziet er goed uit! Marlis – knappe kyra! Mloulou – die laatste foto ;p Peelie – knapperd! Zijn puppiehoofd valt nog best wel mee vergeleken andere die ik van zijn leeftijd heb gezien (: MariekeS_ -- ziet er netjes uit! Novito – leuk zeg, lijkt me altijd nog wel leuk om te doen! MariekeS_ -- zo! Daar mag je trots op zijn
pagina 51
xkimmiejj – blijf em gaaf vinden
pagine 52
Ine12 – zo! Die heeft een voorpluk! Wouterwesley – leuke foto’s! Peellie – zo dat ziet er netjes uit, die is trouwens wel mooi geworden! Pernille – mooie foto’s, zo lekker in de zon Marlis – blijf kyra mooi vinden, zo’n vriendelijk hoofdje
pagina 53
Lisa_donja – storm is ook al zo gaaf! Alanaa_ -- mooie foto, die laatste Ine23 – leuk filmpje! Samblabla – lief koppie Mloulu – gaaf filmpje! Amber_melody – mooierd
pagina 54
novito – toen al dat lieve koppie novito – ziet er goed uit voor zijn leeftijd! Amber_melody – moooie foto BenteMaxime – leuke foto’s Wouterwesley – zwaai de manen maar in het rond littlesannie – d’aawh, dat koppie
pagina 55
chasey – wat een gave foto weer! En filmpje! Pernille – knappe abby Novito – lief koppie
En hier nog wat screens/foto’s van afgelopen zondag
Alex even netjes lopen
Maar dit is toch wel leuker
Rainer
Geplaatst: 18-04-13 21:15
--- Dubbelpost
Laatst bijgewerkt door Rainer op 18-04-13 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Chasey, gave springfoto weer, mooi gesprongen Peerappel, die buik lijkt idd beter geworden ! Knappe Abby novito, woow, die heeft goed z'n best gedaan pipvl, knappe foto die laatste ! I looove jou hoofdstel en martingaal !<3
http://i45.tinypic.com/6hnke8.jpg Mereltje Ik verzorg haar nu net een maandje, met daart ussen een toetsweek waardoor ik niet komen kon. Maar t'is echt een schat. Ze houd af en toe wel van om te doen alsof er allemaal kaboutertjes in de bak zitten. Ze is al heel lang niet meer bereden, echt al heel lang dus we doen het lekker rustig aan, vanaf de basis lekker opbouwen. Ze ziet er misschien wat schraal uit, maar hier wordt aan gewerkt en ze mag weer lekker het land op dus ik denk dat er gauw verbetering in komt!
Oja, dit was voor de poetsbeurt trouwens die 1,5 uur heeft geduurt. Mevrouw houd heel erg van om in de modder te rollen.
@pipvl : Dankjee kvind de jouwe ook echt een super gaaf beestjee!! ook mooi tuig!!
_KaWi_
Geplaatst: 19-04-13 15:59
pag 52; Ine23; Heerlijk koppie van knappe Aron. Wouterwesley; Oh wat lekker zo'n buitenrit. allebei aan het genieten op die laatste foto. Peelie; Nash ziet er mooi uit voor een 3 jarige op die eerste foto zeg! PeerAppel; Lekker zo zonder zadel rijden. Lieve foto die laatste van jullie samen. Marlis; Ben zo benieuwd hoe peep en kyra het samen gaan hebben, Veel foto's spammen he! pag. 53: Lisa_Donja; Ontzettend mooie merrie heb je daar onder je kont. Lief koppie+ gave manen. Peelie; Die is inderdaad wel een beetje heel erg te dik. Alanaaa_; Leuk altijd die stal honden he .Die van mij loopt er ook vaak zo achteraan als Bo op de laatste foto. Ine23; Schattig filmpje hoor! Wat een mooi stekkie heb je toch. pag 54; Novito; Heel erg mooi hoofdstel novito, is het nou bruin of zwart? littlesannie;Haha ze kan er echt precies overheen kijken. Lief koppie. Lekker lichte stal zo met dat raam in het dak, fijn. pag. 55: Knetterhard, Jammer dat je je knapperd te koop hebt staan. Zker omdat je hem nog niet zo lang hebt. Succes met het vinden van een fijn huisje voor hem. Chasey; Wauw, gaaf weer hoor.Heb 2 weken terug voor het eerst natif laten vrijspringen en dat vond hij erg leuk. Dus hoop dat hij het over een jaartje ofzo ook leuk vind onder het zadel. Vind het er bij jou en James altijd zo leuk uitzien.PeerAppel;Super dat je zo'n fijn gevoel over je lesje hebt!Ik vind haar al wel veranderd hoor kwa vetjes. Nog ff lekker door trainen ( vooral nu het gras weer gaat groeien haha ). Komt vast wel goed. novito; Zo die is niet schoon nee Naja, heb je iig genoeg te doen. pipvl; Mooie foto's. Heerlijk zo op het strand hoewel het weer er iets minder uit ziet op de foto's. Erg mooi tuig heb je, staat goed.