Ik ben vandaag bezig geweest om een fotoalbum te maken van Ivi, online. Ben natuurlijk nog lang niet klaar, maar kwam weer leuke fotootjes tegen van mijn blonde God!
Corelli
Geplaatst: 10-04-12 20:37
Mooi, grof hoofd heeft hij Stoere haf! Het is volgens mij ook een behoorlijke joekel, of lijkt dat maar zo?
En bedankt! Ik ben ook gek van zijn bles, dat maakt hem echt speciaal vind ik
Jawel hij is zeker groot voor een Haf! Z'n schofthoogte is 1.57m Die bles maakt jouw Haf zeker heel speciaal! Ik hou van aparte aftekeningen!
_Bitje_
Geplaatst: 10-04-12 20:44
Kayleigh_ schreef:
Gave foto's van Beau! Die steigerfoto bij Nyckle op zijn Facebook, is dat ook Beau?
jep dat is ook beau
Liiisaaa
Geplaatst: 10-04-12 21:02
Wat een leuke foto's Kayleigh!
@horsie1994: Wat is die mooi getraind zeg!
Peepsie kan zo leuk lopen he.. Jullie zijn echt vooruit gegaan
Dekje staat mooi op Shanti! Hopelijk kan je snel weer rijden..
Penny foto van Beau
Leuke foto's van Nobbi
Hier nog 2 fotootjes van het kleine grut hier, ooooh wat groeien ze snel.. Mijn favoriet: Amadeus Amore, de stoere hengst. Wát een boef is dat geworden zeg! Merrie wordt dit jaar weer gedekt door Nibbit, doe mij maar 1000 van zulke veulens
En het meisje-meisje Annika Revelta. Ze is zoo veel voorzichtiger met alles dan haar broer. Ook een stuk groter en luxer.
Damalla toch? En inderdaad ze is mooi opgedroogd ^^
wendy1987
Geplaatst: 11-04-12 08:30
Marlis schreef:
Shanti is mooi slank En je meiden gaat nog niet samen?
Ze staan nu allebei in de paddock, met en draadje om ze te scheiden. Dan gaat het wel. Shanti wil gewoon niet dat de kleine in de buurt komt, als ze alleen al kijkt gaan Shanti haar oren plat en bek open... Maar het zal vanzelf wel goedkomen. Ik hoop ook dat ik snel weer kan rijden, mis het echt!!!