Marlijn heeft een zwarte op haar achterbeen, maar toen ik haar voor de eerste keer ging wassen dacht ik dat het vuil was, ik schrobben-schrobben-schrobben ging het er maar niet af
Een zwarte stip heb ik nog niet ontdekt op Goldy. En Wolder is helemaal stiploos.
doei
Geplaatst: 31-07-11 22:30
Schattige Surena! Mooie Floor en ik vind haar echt niet te dik, ze krijgt zelfs een mooi lijntje Stoere foto's van Goldy Ga straks Beau zijn topic bekijken! Leuke fleem foto van Nobbi
Ik ben vandaag voor het eerst met Alves naar het strand geweest Het was zo onwijs gaaf en wat was hij braaf We hebben er meteen een duinrit bij gedaan.
Dacht ik ook met Wolder, maar het was het enige water waar hij zonder vrees indurfde omdat het zo helder was. Hij vond het geweldig.
doei
Geplaatst: 31-07-11 22:36
Ik was zelf best zenuwachtig Bij uitladen en het strand oplopen voelde ik al snel dat het goed zat. Een stuk gestapt langs de zee, hij ging na een tijdje uitzichzelf de zee in. Daarna draven, hij was fijn op mijn zit te schakelen, klein gallopje en toen voelde het gewoon heerlijk en veilig. We hebben een paar stukken flinke middengallop gepakt, wat een kick!
Nathalie ik heb helaas geen actie foto's Volgende keer ga ik eens een fotograaf huren voor mooie plaatjes...
Wat ziet Alves er goed uit!! Gaaf ook zo op het strand Gaat met Marit haar watervrees ook nooit wat worden ben ik bang. Felinetibor wat apart die witte stip zeg!
Hier Marit op de nieuwe stal
amazone77
Geplaatst: 31-07-11 22:59
kei leuke foto's laura!!! fijn dat je er zo van hebt genoten.
1e proeg ging ruk 176 2e proef ging een stuk beter en hadden we 188 punten! hij was wel braaf,maar erg sterk vandaag,was ook een heel groot concours....we hebben weer veel ervaring opgedaan vandaag.
heb een filmpje van het eerste proefje... beeld geeft nog niet eens zo'n heel slecht beeld,maar voor mijn gevoel te drammerig...overgangen mogen netter en beheerster,linker galop reageerde hij helemaal niet dus gaf m ff een zwieper. helaas geen filmpje van het 2e proefje.. http://youtu.be/j3ljqW7jK8k
ziet er goed uit hoor! dat filmpje, alleen inderdaad wat drammerig, die galop ook Maar ach, blijft een hengst natuurlijk
doei
Geplaatst: 01-08-11 00:13
Nou Heidie je hebt er toch nog iets van gebakken hoor Lijkt me helemaal niet fijn starten zonder hekjes op het gras en dan ook nog die drukke autoweg erlangs
Het is 12 uur geweest, nieuwe foto's Dapper voorop de drukte in:
Ik ben een beetje tomaat op de foto, hier komen we net terug
hilly200
Geplaatst: 01-08-11 00:21
Zo gaat snel hier! Laurahh : Dik,dat valt best mee stevig misschien maar dik niet Nathalie83: Zo die ligt lekker te slapen felinetibor: Die oren,geweldig! JastieHorse: Wat een heerlijk groot stuk land is dat waar marit staat Amazone77: Wauw,jij hebt daar ook een erg mooie haf zeg! Doei: Wat heeft hij zich knap gedragen dan met al die drukte !
Ik denk niet dat nobbi een strand type is,gezien meneer als ik hem naar het land breng ruimschoots om de waterplasjes daar heen loopt
_Bitje_
Geplaatst: 01-08-11 00:23
Haha paar minuten over 12 Leuke fotos van die knappe alves