Als t gevoel goed was Plientje, dan heb je toch al een hele hoop gewonnen?
Irmy
Geplaatst: 16-05-11 15:16
Plientje, leuke haflinger! Ik vind het er goed uit zien hoor.
Dit is Kimba, haar mag ik in gaan rijden met 2 mensen erbij die mij gaan helpen en ervaren zijn. Ze is 5 jaar en ontzettend eigenwijs en schrikkerig. Ik hoop toch dat het ooit nog goedkomt met het schrikken en dat ze mij gaat vertrouwen. Voor meer foto's zie mijn onderschrift.
Ziet er leuk uit Irmy! Idd eerst voldoende vertrouwen opbouwen, en met heel veel rust kom je een heel eind! Ze heeft wel korte hoeven, of lijkt dat maar zo?
djuulsie
Geplaatst: 16-05-11 15:18
ah, wat een leuk koppie... wel kort op dr pootjes zeg...
Irmy
Geplaatst: 16-05-11 15:20
Ze zijn 2 weken geleden naar de hoefsmid geweest, zijn inderdaad wat kort. Maar het kan ook zijn dat het beeld iets vertekend Ik merk zelf ook dat ik wat onzeker ben en daardoor ging het ook helemaal fout een paar dagen geleden. We wandelden in de bak en ze vloog er vandoor en was echt op hol geslagen. Toen rende ze briesend haar stal in, omdat ze van een takje schrok. Maar goed, ik denk dat het me ooit wel gaat lukken! Ze is wel wat kort ja!
wat een leuke haflinger!! Ik zou wel ff op letten volgende keer bij de smid. Ik vind het er wel erg kort uitzien, maar hoop idd dat het beeld vertekent.
mijn haf wordt nu juist donkerder in de zomer alleen beetje rare kleur donker haha met een hafje van stal die gewoon voskleur is en de mijne beetje donker met grijs erbij.
ladynaomi
Geplaatst: 16-05-11 16:36
@ Lieskehh mooi , waar kan je zo heerlijk rijden
lieskehh
Geplaatst: 16-05-11 16:39
Loons drunense duinen echt heerlijk!
marlies405
Geplaatst: 16-05-11 23:15
@ amazone77, gefeliciteerd met je punten, goed gedaan! @ story, prachtig donkere kleur zeg! Mijn haf wordt altijd wat lichter in de zomer @ doei, jij ook gefeliciteerd met je punten @ irmy, succes met beleren. Doe lekker rustig aan.
Hier nog 2 foto's van mij en Kanjer tijdens de Haflingerdag in Utrecht. Deze was voor ons erg succesvol 2e keer officeel gestart en 192 en 196 punten
Helaas is m'n lieve vriendje nu kreupel. We hopen dat hij snel op knapt, dan gaan we 13 juni weer starten in Maasdijk (golden summer competition).
Story
Geplaatst: 17-05-11 10:38
Hierbij van Story nog 2 recente zwemfoto's (omdat ik het toch zo leuk vind om foto's te plaatsen van m'n kanjer )