Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Succubi schreef:Nou, dan gaat mijn bodyprotector niet aan want ik vind het een rot ding.
Tot nu toe heb ik met elke cross (ook meerdere malen op Ermelo) verplicht een bp aan moeten doen. Zou het raar vinden als ze dat nu ineens niet verplichten.
janouk schreef:Vooral ontspanning is belangrijk, ook bij het bestgaand; zodat het paard goed door zijn lijf loopt.
Ik lees tussen de regels vooral veel stress. Het is maar een wedstrijd hoor; wel een hele gezellige. Lekker onder de haflingereigenaren.
Dus wijze tip: geen stress, maar geniet.
Aranel schreef:Nou, zeg dat
Ik denk dat je niet echt ontspannen erheen gaat als je je druk maakt over wat er allemaal mis kan gaan tijdens de parade/bestgaand of wat dan ook. Het zijn niet voor niks haflinger die we rijden; koel in de kop dus dat komt vast goed allemaal
Mjoor schreef:Vorig jaar werden de nummers 1 van de dressuur geselecteerd voor bestgaand, maar dat betekende nog niet dat dat ook de best bewegende haflingers waren.
Nu hebben ze gekozen voor selectie rondes, wel iets eerlijker naar mijn mening. Want dressuur matig goed rijden en bestgaand rijden is totaal anders!
Als voorbeeld: Mijn zusje rijdt in het L1 dressuur met haar jonge haflinger. Ik in het Z1. Dressuur matig heb ik die van mij dus beter voor elkaar, maar met bestgaand rijdt ze mij er dik uit!
silby schreef:Mjoor schreef:Vorig jaar werden de nummers 1 van de dressuur geselecteerd voor bestgaand, maar dat betekende nog niet dat dat ook de best bewegende haflingers waren.
Nu hebben ze gekozen voor selectie rondes, wel iets eerlijker naar mijn mening. Want dressuur matig goed rijden en bestgaand rijden is totaal anders!
Als voorbeeld: Mijn zusje rijdt in het L1 dressuur met haar jonge haflinger. Ik in het Z1. Dressuur matig heb ik die van mij dus beter voor elkaar, maar met bestgaand rijdt ze mij er dik uit!
Dat klopt niet helemaalwant ik was geen 1ste in de dressuur...